نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. آذر 1393 - 16:41
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گلزار مطهر شهدای گچساران با حضور جمعی از مسئولان شهری ، عطرافشانی و گلباران شد.

به گزارش آفتاب جنوب،عصر امروز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گلزارمطهرشهدای گچساران با حضور جمعی از مسئولان شهری،خانواده معظم شهداء،ایثارگران،جانبازان,آزادگان ،بسیجیان و اقشار مختلف مردم، عطرافشانی و گلباران شد.

 

 

عبدالرحیم رحیمی در این آیین ضمن گرامیداشت هفنه بسیج اظهارکرد:سالروز فرمان رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج سرآغاز تولد ارتشی 20 میلیونی در 5 آذر ماه سال 1358 بود که دوران بلوغ خود را در سال‌های دفاع مقدس پشت سرگذاشت و اکنون چون درختی تنومند و بابصیرت خاک ایران اسلامی را در برگرفته و حافظ امنیت و آرامش کشور است.

 


 

وی افزود:بسیج در طول 35 سال از تبلور خود نشان‌داده است که در تمامی رخدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی، پیشتاز بوده و لحظه‌ای از آرمان‌های امام (ره) و ولایت و خط سرخ شهداء عقب ننشسته است.

فرماندارگچساران تصریح کرد:بسیج مدرسه‌‌‌ عشق و ایثار است، که عاشقان مکتب آن فرهنگ ناب بسیجی را به سرمشق امام حسین(ع)، به خون شهدا، به فدارکاری ایثارگران و با پیوند ولایتمداری نگاشته‌اند و آن را به خاک جبهه‌ها و بوی چفیه‌ها مزین کرده‌اند.

این مسئول یادآورشد:امروز تولید دستاوردهای علمی و ارتقا توانمندی‌‌های دفاعی ایران اسلامی به دست متخصصان، دانشمندان ونخبگان بسیجی کشور، نماد تبلور فرهنگ بسیج در بین تمام اقشار ملت است که پرتو آن در هر نقطه از این سرزمین خودنمایی می‌کند.

وی درادامه ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به بسیجیان بصیر و دریادل، یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و سال‌های جنگ تحمیلی به ویژه شهدای بسیجی را گرامی‌ داشت.

 

شرکت کنندگان در این مراسم معنوی ضمن عطرافشانی گلزار مطهر شهداء با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل نسبت به شهدای والامقام ادای احترام کردند.

 

 

ادامه تصاویر را در زیر مشاهده نمایید.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها