نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. آبان 1393 - 13:21
فرماندار گچساران جهت بررسی مشکلات و پیگیری روند اجرای پروژه‌های عمرانی روستاها از برخی روستاهای این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی صبح امروز به منظور بررسی و بازدید از طرح‌های اجرایی عمرانی ورزشی و پیگیری مشکلات مردم روستاهای گچساران به همراه بخشدار مرکزی، مدیر امورآب شهرستان، رئیس بنیاد مسکن و دیگر مسئولان اجرایی این شهرستان از روستاهای حوزه لیشتر از جمله اسلام آباد، مظفرآباد، محمدآباد و خیرآباد بازدید کرد.

 

 

فرماندار گچساران در حاشیه این بازدید،اظهار کرد: این بازدید جهت بررسی و پیگیری وضعیت خدمات‌دهی به روستاییان و بررسی روند اجرایی پروژه‌های عمرانی، طرح هادی روستایی صورت گرفته است.

 

وی از نزدیک در جریان مشکلات مردم روستاها قرار گرفتن را ازجمله اهداف بازدیدهای میدانی خود دانست و افزود: طی بازدیدهای میدانی انجام گرفته در راستای بررسی مشکلات مردم روستاها نیز مشکلات وکمبودهای این قشر زحمت‌کش جامعه نیز یادداشت و ثبت کرده تا با دستگاه‌های اجرایی مربوطه نیز جهت برطرف کردن مشکلات هماهنگی‌های لازم انجام شود.

 

رحیمی با اشاره به اینکه طی این سفرها مطالبات روستائیان از دستگاه‌های اجرایی موردبررسی مسئولان مربوطه قرار می‌گیرد، ادامه داد: از جمله موارد مورد بررسی و پیگیری در این سفرها بررسی وضعیت امکانات زیرساختی برای زندگی روستاییان است.

 

http://aftabejonoob.ir/sites/default/files/fullimages/1393/09/01/tn_aftb_jnwb_2_0.jpg

وی بیان کرد: بالابردن سطح امکانات زیرساختی با انجام برنامه ریزی‌های لازم نیز راه موثری در راستای ایجاد آسایش و امنیت مردم روستاها و جلوگیری از مهاجرت آن‌ها به شهر است.

 

فرماندار گچساران در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه مردم روستاها خود باید با دستگاه‌های اجرایی همکاری کنند،تصریح کرد: این همکاری دوسویه امر مهمی در راستای اجرای مطلوب طرح‌ها و مشکلات مردم روستا بوده که بسیار باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

رحیمی افزود: همکاری مردم با دستگاه‌های اجرایی علاوه‌بر انجام سریع و خوب کارها شده نیز باعث سهولت در امر خدمت‌رسانی مطلوب به اهالی روستاها است.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها