نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. مهر 1393 - 21:35
اختتامیه مسابقات بومی محلی روستاهای گچساران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مجموعه ورزشی پد خندق این شهرستان برگزار شد.

به گزارش آفتاب جنوب،عصر امروز مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال و بازیهای بومی محلی روستاهای گچساران با حضور مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری،فرماندارگچساران، بخشدار مرکزی، مسئولان شهرستانی  و حضور 19 تیم از چهار دهستان بخش مرکزی به مناسبت دهه کرامت در سالن پد خندق گچساران برگزار شد.

 

اختتامیه مسابقات بومی محلی روستاهای گچساران

 

اختتامیه مسابقات بومی محلی روستاهای گچساران

 

عبدالرحیم رحیمی در خصوص این مسابقات طی سخنانی به بیان اهمیت این دوره از مسابقات در راستای گرامیداشت و احیاء سنت‌ها پرداخت و اظهار کرد: همه مسئولان شهرستان و استان  باید جهت توسعه ورزشهای روستایی و بومی محلی اهتمام ویژه داشته باشند.

 

اختتامیه مسابقات بومی محلی روستاهای گچساران

 

فرماندار گچساران ضمن تقدیر از سازمانها و دستگاه‌های اجرایی برگزار کننده این دوره از مسابقات، تصریح کرد: همه تلاش همت مسئولان اجرایی جهت توسعه و تقویت بازیهای بومی محلی و برنامههایی است که در راستای تقویت فرهنگ  و هویت ایرانی اسلامی کمک میکند.

 

وی با اشاره به حضور پرشور و فعال  مردم فهیم روستاهای گچساران در عرصههای مختلف ورزشی، هنری و فرهنگی بیان کرد: حضور فعال روستاها در این مسابقات و برنامههای فرهنگی همه حاکی از وجود پتانسیلهای مختلف است که قادر انجام بهترینها است.

 

رحیمی کیفیت برگزاری این دوره از مسابقات  را مطلوب خواند و افزود: اجرای خوب این دوره از مسابقات نشان از وجود مدیریت صحیح، برنامهریزی منظم و دقیق بوده است.

 

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: امید است که سالهای آینده  با هماهنگی و تعامل هرچه بیشتر مسئولان بتوانیم این تیمها  را تحت عنوان یک جشنواره محلی به کشور معرفی کنیم.

 

رحیمی  هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را ایجاد تعامل و همیاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی گچساران با یکدیگر دانست  ویادآور شد: دهیاران به عنوان رابط مسئولان و مردم در روستاها باید با  تعامل و همدلی با یکدیگر سعی در برطرف کردن مشکلات مردم داشته باشند.

 

در پایان از تیم دهیاری ده خلیفه به عنوان تیم قهرمان این دوره از مسابقات تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ادامه تصاویر را مشاهده نمایید.

 

اختتامیه مسابقات بومی محلی روستاهای گچساران

 

اختتامیه مسابقات بومی محلی روستاهای گچساران

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

عکسهای بیشتری باید میزاشتی

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها