نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. مهر 1393 - 18:26
مراسم اختتامیه بیست و ششمین جشنواره منطقه‎ای تئاتر فجر منطقه یک کشوردر گچساران با حضور مسئولان استانی و محلی درسالن آزادی شرکت بهره برداری نفت و گازاین شهرستان برگزارشد.

به گزارش آفتاب جنوب،ظهر امروز مراسم اختتامیه بیست و ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر منطقه یک با حضور معاون امنیتی سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل هنرهای نمایشی، مدیر امور هماهنگی مرکز هنرهای نمایشی استانهای کشور، فرماندار گچساران، هیئت داوران و جمعی از مسئولان در سالن آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

 

 

در این مراسم پس از سخنرانی مدیران مسئولان و هیئت داوران در خصوص روند اجرا، برگزاری و قضاوت 13 نمایش بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر، برترینهای نمایش با شاخصهای مختلف برترینها در بازیگری، نمایشنامه‌نویسی، طراحی لباس و موسیقی معرفی و انتخاب شدند.

 

محسن سراجی از اعضاء هیئت داوران پس از اجرای برنامههای مختلف به نمایندگی از پنج داور جشنواره به قرائت برترین‌های نمایش در بیست و ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر منطقه یک پرداخت.

 

در مراسم اختتامیه این جشنواره لوح تقدیر بهترین طراحی لباس جشنواره با اهدای 4 میلیون ریال به محسن حلوایی در نمایش سیه سول از استان بوشهر اهداء شد.

 

در بخش موسیقی نمایش تئاتر جشنواره دو برگزیده انتخاب شد که مسعود عباسی در نمایش رویش ناگزیر دخیها در حاشیه از استان مرکزی و کیومرث محبی در نمایش سیهسول از استان بوشهر لوح یاد بود و هرکدام مبلغ 6 میلیون ریال دریافت کردند.

 

در انتخاب بهترین طراحی صحنه احمد شریفی و سالار حسینیفرد در نمایش امیرکبیر از استان قم و مریم شریفی در نمایش مرگ روی شیروانی داغ از استان آذربایجان غربی موفق به دریافت لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال شدند.

 

اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 10 میلیون ریال به بهترینهای بازیگر مرد به لقمان بهرامی در نمایش چاقوی دم کرده از استان بوشهر، احمدرضا قربانی در نمایش کدام از استان بوشهر، اسماعیل احمدی در نمایش کدام استان بوشهر، مهدی مخبری در نمایش اعترافاتی درباره زنان از استان گیلان و کورش احمدی در نمایش کفشهایم را قدم بزن از استان کردستان تعلق گرفت.

 

یکتا احمدی بازیگر نونهال در نمایش کفشهایم را قدم بزن از استان کردستان موفق به دریافت لوح یادبود و مبلغ یک میلیون ریال در این جشنواره شد.

 

بهترینهای بازیگر زن در این جشنواره، خانمها معصومه باقری، مهناز حسینی، نگارسرلک، نازنین صالحی، فرشته طاهری و فاطمه قاسمی در نمایش رویش ناگزیر دخیها در حاشیه از استان مرکزی، رقیه یوسفی نمایش امیرکبیر از قم، زینب شعبانی نمایش اعترافاتی درباره زنان استان گیلان، نفیسه ایرجی نمایش جفت هیچ استان مرکزی، اسما یوسفپور در نمایش سیهسول استان بوشهر و دنیا رخساری نمایش کفشهایم را قدم بزن استان کردستان انتخاب و به هرکدام یک تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و 10 میلیون ریال اهداء شد.

 

نمایشنامه‌نویسان منتخب به ترتیب رتبه، عبید رستمی با نمایش کفشهایم را قدم بزن( تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و 12 میلیون ریال) رتبه اول، رضا شاهبداغی با نمایش رویش ناگزیر دخیها در حاشیه ( تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و 10 میلیون ریال) رتبه دوم، غلامرضا احمدی با نمایش کدام(تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و 8 میلیون ریال) رتبه سوم و محمدرضا شاه مردی نمایش امیرکبیر (تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و 4 میلیون ریال) رتبه چهارم کسب کردند.

 

در بخش بهترین‌های کارگردانی، عبید رستمی با  نمایش کفشهایم را قدم بزن رتبه اول، مهدی محمدی با نمایش رویش ناگزیر دخیها در حاشیه رتبه دوم و محمدرضا شاه‌مردی با نمایش امیرکبیر رتبه سوم  را به خود اختصاص دادند.

 

و در پایان از بین 13 نمایش این جشنواره 3 نمایش برتر به سی و سومین جشنواره فجر راه پیدا کردند.

 

نمایش کفش‌هایم را قدم بزن با توجه به نوع دیدگاه و توجه به مسائل انسانی و جغرافیای انسانی، نمایش امیرکبیر و رویش ناگزیر دخیها در حاشیه 3 نمایش برگزیده بیست و ششمین جشنواره منطقهای تئاتر فجر شدند.

 

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

با سلام به مدیر محترم افتاب جنوب که هر برنامه ای تو گچساران اجرا میشه دهها عکس ازش میزنی تو سایتت پس چرا تعداد زیادتری از عکسهای این مراسم را نزدی تو سایت
سلام اطلاعات ارائه شده با مطالب سایت رسمی استانتان مغایرت دارد!!!!!!

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها