نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. مهر 1393 - 13:46
با حضور مسئولان دانشگاه آزاد گچساران صورت گرفت
تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان و اساتید گچسارانی به حکم اعدام شیخ نمر
دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در اقدامی خودجوش با حضور رئیس این واحد دانشگاهی و امام جمعه موقت گچساران، نسبت به حکم اعدام شیخ نمر از سوی رژیم آل سعود تجمع اعتراض‌آمیزی بر پا کردند.

به گزارش آفتاب جنوب،پیش از ظهر امروز بسیج دانشجویی، بسیج اساتید، بسیج کارکنان و هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور امام جمعه موقت این شهرستان به حکم اعدام شیخ نمر از سوی رژیم آل سعود، با تجمع و صدور بیانیه شدیدا اعتراض کردند.

 

امام جمعه موقت گچساران در این تجمع اعتراض‌آمیز که با حضور اسدالله ملک‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای هیئت رئیسه و دانشجویان برگزار شده بود، استکبار جهانی و طرفداران دروغین آزادی بیان را مورد انتقاد قرار داد.

 

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده اظهار کرد: آن‌ها با تمام توان در مقابل اندیشه‌های رهایی‌بخش امام راحل ایستاده‌اند و به فرموده آن پیر سفر کرده، اگر بخواهند در مقابل دین ما بایستند، در مقابل دنیای آن‌ها می‌ایستیم.

 

وی بیان کرد: استکبار و همدستان حلقه به گوش آن‌ها همواره به تضعیف اندیشه اسلامی و استفاده از مذهب علیه مذهب می‌پردازند و قصد دارند با از بین بردن عالمان مجاهد و استکبارستیز، شعله‌های خروش بیداری اسلامی را خاموش کنند.

 

امام جمعه موقت گچساران یادآور شد: رژیم وهابی عربستان به دنبال این است که آیت‌الله نمر که تأثیر شگرفی در بیداری اسلامی منطقه دارد را حذف نماید.

 

خواجه‌زاده با بیان اینکه این حکم ناعادلانه باید از طرف همه آزادگان، مجامع بین‌المللی و مسلمانان آگاه محکوم به شکست شود، تصریح کرد: ما دانشگاهیان حمایت خود را از اندیشه‌های ناب شیخ نمر اعلام کرده و به سازمان‌های بین‌المللی ابلاغ می‌کنیم.

 

خواجه‌زاده خاطرنشان کرد: در صورت انجام چنین جنایتی، پاسخ آن‌ را از سوی آزادی‌خواهان و بسیجیان دریافت می‌کنند

 

در پایان، بسیجیان دانشجو با سر دادن تکبیر از این بیانات حمایت کرده و با شرکت در نماز جماعت، برای آزادی همه جهان اسلام از سلطه جهان‌خوران و دنیا پرستان و به ویژه شیخ نمر دعا کردند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها