نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. مهر 1393 - 0:00
المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای به مناسبت هفته تربیت بدنی همزمان با سراسر کشور در گچساران آغاز شد.

به گزارش آفتاب جنوب،سید ظهیرالدین پورالحسینی ظهر امروز در آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای که همزمان با سراسر کشور و به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور مسئولان محلی در مدرسه دخترانه شاهد امام علی (ع) این شهرستان برگزار شد، گفت: در سال‌جاری بر اساس سند تحول بنیادین و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر تحصیل، تهذیب و ورزش  المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای از جمله برنامه‌های ویژه و مهم وزارت آموزش و پرورش در همه مقاطع تحصیلی مدارس این شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه برگزاری این المپیاد از امروز در مدارس گچساران آغاز شده است، افزود: این طرح در همه مدارس برگزار و مراسم اختتامیه این المپیاد در هفته معلم پس از مشخص شدن تیم‌های برتر برگزار می‌شود.

 

رئیس آموزش و پرورش گچساران ادامه داد: با تشویق معلمان ورزش جهت ورزش کردن دانش‌آموزان به صورت روزانه و نه تنها زنگ مدرسه گامی در راستای توانمندسازی کانون‌های درون مدرسه‌ای جهت ایجاد محیط آموزشی سالم، المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای تشکیل می‌شود.

 

پورالحسینی با تاکید بر ایجاد نظام داوطلبی جهت انتخاب رشته‌های ورزشی با توجه به علاقه دانش‌آموزان در مدارس خاطرنشان کرد: دانش آموزان با فعالیت در رشته‌های مورد علاقه خود با احساس پویایی و شادمانی بیشتر در جمع دوستان حضور پیدا کرده و در نظام گروهی به شخصیت و تواناییهای خود بهتر پی خواهند برد.

 

وی با بیان اینکه برنامههای فوق برنامه در حوزه ورزش جز با مشارکت مسئولان و والدین در کنار مربیان ورزش امکان‌پذیر نیست، عنوان کرد: شکوفایی استعداد دانش‌آموزان در عرصه ورزش و شرکت در المپیادها با تمرین و تکرار در کنار علاقه و حمایت والدین ایجاد می‌شود.

 

رئیس آموزش و پرورش گچساران خاطرنشان کرد: المپیاد درون مدرسه‌ای در مدارس ابتدا به صورت کلاسی با استعدادیابی توسط مربیان ورزش برگزار می‌شود و سپس با انتخاب تیم‌های ورزشی برتر، مسابقات به صورت مدرسه‌ای برگزار می‌شود.

 

آزاده کنزلو مربی ورزش مدرسه دخترانه شاهد امام علی (ع) گچساران در حاشیه این آیین ،اظهار کرد: المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای امروز به صورت نمادین در مدرسه ما با توجه به امکانات موجود با رشته‌های ورزشی فوتبال، هندبال، والیبال و طناب‌کشی آغاز شد.

 

وی خاطرنشان کرد: اهدای جوایز برترین‌ها در المپیادهای مدرسه‌ای توسط رئیس کمیته ورزشی هر مدرسه یعنی مدیر مدرسه تامین خواهد شد.

 

نخستین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در گچساران برگزار شد

 

نخستین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در گچساران برگزار شد

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها