نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. مهر 1393 - 0:01
فرماندار گچساران گفت:آموزش و پرورش با توجه به ارتباط مستقیم با قشر جوان و سلامت جسمی جامعه، نقش بسار مؤثری در راستای تربیت صحیح اجتماع دارد.

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی ظهرامروز در همایش دانش‌آموزی المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای به مناسبت هفته تربیت بدنی که با حضور جمعی از مسئولان و مربیان مدارس درپارک لاله گچساران برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش ازجمله  اداراتی بوده که عملکرد و کارآیی آن سبب تاثیرگذاری بر قشر عظیمی از جامعه است.

 

آموزش و پرورش نقش بسیار مؤثری در تربیت صحیح جامعه دارد

 

وی افزود: آموزش و پرورش  با توجه به ارتباط مستقیم با قشر جوان و سلامت جسمی جامعه، نقش بسار مؤثری در راستای تربیت صحیح اجتماع دارد.

 

فرماندار گچساران با بیان اینکه روز بیست و ششم مهرماه در تقویم رسمی کشور به روز تربیت‌بدنی و ورزش نامگذاری شده است، تصریح کرد: سه مقوله تعلیم، تربیت و ورزش همراه با نشاط در تضمین سلامت و رسیدن به جامعه متعالی و ایده‌آل بسیار موثر مهم هستند که در این راستا بدون داشتن جسم سالم دست‌یابی به اهداف موردنظر میسر نمی‌شود.

 

رحیمی با اشاره به وظیفه خطیر مربیان تربیت بدنی، بیان کرد: تربیت جسمانی دانش آموزان و نسل آینده‌سازجامعه امروز  بر دوش مربیان سخت‌کوش تربیت بدنی بوده که در این راستا باید تمام توان و همت خود را در جهت تحقق اهداف مربوطه و تعالی و رشد جامعه بکار بگیرند.

 

وی اظهارکرد: اگر اخلاق و منش ورزشکاران ما نیز متأسی از رفتار مولایمان علی ابن ابیطالب (ع) باشد، گامی مؤثر در جهت اهداف متعالی جامعه اسلامی برداشته‌ایم.

 

آموزش و پرورش نقش بسیار مؤثری در تربیت صحیح جامعه دارد

 

آموزش و پرورش نقش بسیار مؤثری در تربیت صحیح جامعه دارد

 

آموزش و پرورش نقش بسیار مؤثری در تربیت صحیح جامعه دارد

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها