نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. دى 1394 - 18:19
دومين المپياد ورزشي عملياتي ويژه كاركنان عملياتي اداره ايمني ، بهداشت و محيط زيست (HSE) شرکت نفت وگاز گچساران برگزار شد.

به گزارش آفتاب جنوب،محمد محسني رئيس اداره ايمني  شرکت نفت وگاز گچساران صبح امروز در حاشیه آيين افتتاح اين المپياد با اشاره به نقش آتش نشانان در صنعت نفت گفت : آتش نشانان در صنعت نفت بايد از بهترينها باشند که هدف از برگزاري اين المپياد آمادگي جسماني و تخصصي جهت مقابله با حوادث ، ايجاد انگيزه و نشاط بين آتش نشانان و بالا بردن مهارتهاي عملياتي است .

 

دومين المپياد ورزشي عملياتي آتش نشانان گچساران

 

وي خاطرنشان كرد : با توجه به شرايط ويژه و گستره جغرافيايي شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران براي آمادگي و حفظ مهارتها در افراد ، آشنايي مديران با عمليات آتش نشاني و تبادل اطلاعات در ميان كاركنان ، برگزاري چنين المپيادهايي در صنعت نفت ضروري است.

 

دومين المپياد ورزشي عملياتي آتش نشانان گچساران

 

محسني در ادامه افزود : در اين المپياد كه به ياد مرحوم ظفرالدين فولادي وندا از كاركنان اداره HSE برگزار شد با دعوت از رييس اسبق اداره ايمني ، بهداشت و محيط زيست (HSE) و جمعي از پيشكسوتان و آتش نشانان با تجربه سعي كرديم از تجربيات آنها نيز استفاده كنيم.

 

دومين المپياد ورزشي عملياتي آتش نشانان گچساران

 

محسني با اشاره به اهميت بخش ايمني در حفظ سلامت كارهاي عملياتي خصوصا در كارخانه ها و تاسيسات نفتي ، توجه و تمركز مستمر الزامات و رعايت استانداردها را امري ضروري خواند و گفت : نيل به توسعه پايدار تنها در سايه پايبندي اصولي به رعايت استانداردها و مقررات محقق مي شود .

 

المپياد ورزشي عملياتي آتش نشانان شركت بهره برداري  نفت وگاز گچساران با حضور 6 تيم  در اداره ايمني ، بهداشت و محيط زيست (HSE) اين شركت  برگزار شد.

 

دومين المپياد ورزشي عملياتي آتش نشانان گچساران

 

در پايان اين المپياد كه براساس استانداردهاي جهاني برگزار شد تيم ناحيه با 15 امتياز به مقام اول و تيم هاي پازنان و نيروهاي جديدالاستخدام به ترتيب با 14 و 13 امتياز به مقام دوم و سوم دست يافتند كه به آنها جوايز و لوح تقدير اهدا شد.

 

دومين المپياد ورزشي عملياتي آتش نشانان گچساران

 

در اين المپياد فرماندار شهرستان گچساران ، مديرعامل ، مديران و روساي ادارت شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران و جمعي از اصحاب رسانه حضور داشتند .

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها