نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. مهر 1393 - 17:09
فرماندار گچساران جشن عاطفه‌ها را تقویت فرهنگ نوع‌دوستی، عطوفت، همدلی در راستای حمایت از نیازمندان برشمرد و گفت: جشن عاطفه‌ها ؛جشن اخلاص و بندگی است.

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در همایش مدیران و رابطین فرهنگی جشن عاطفهها که با حضور مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه موقت و دیگر مسئولان و مدیران گچساران در محل سالن فرهنگیان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شرکت در جشن عاطفه‌ها برای کمک و مساعدت به همنوعان از جمله وظایف همه مسئولان و مردم مسلمان هم‌استانی و کشور است.

 

وی برگزاری جشن عاطفه‌ها را تقویت فرهنگ نوع‌دوستی، عطوفت، همدلی در راستای حمایت از نیازمندان دانست و گفت: همه ما باید دست به دست هم دهیم و در جهت رفع فقر و کمک به نیازمندان آیین معنوی عاطفه‌ها را در سطح شهرستان به خوبی برگزار کنیم.

 

فرماندار گچساران با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها تقسیم شادی‌ها با همنوعان است، تصریح کرد: اهداف و کار کمیته امداد بسیار ارزشمند و والا بوده زیرا نوعی همبستگی ملی را با برگزاری چنین آیین‌هایی در جامعه ایجاد می‌کند.

 

رحیمی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها جشن اخلاص و بندگی است، بیان کرد: اهل بیت عصمت و طهارت نمونه بارز انفاق و دستگیری از مستمندان بودند که ما نیز باید با الگو قرار دادن آن‌ها نیز مسیر بندگی را با اخلاص ادامه دهیم.

 

وی با اشاره به سایر موسسات امور خیریه در گچساران، خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان هم‌اکنون همانند سایر مشارکت‌های فعال خود در سایر امور جمعی کمک به همنوعان ازجمله کمک به موسسات امور خیریه این بار نیز با شرکت گسترده در جشن عاطفه‌ها از دانش‌آموزان نیازمند نیز حمایت خواهند کرد.

 

فرماندار گچساران ضمن تشکر از حضور مدیران و رابطین فرهنگی آموزش و پرورش در این همایش، خواستار همکاری هرچه بیشتر مسئولان با کمیته امداد شد.

تصاویر را درزیر مشاهده نمایید.

 

جشن عاطفه‌ها ؛جشن اخلاص و بندگی است

جشن عاطفه‌ها ؛جشن اخلاص و بندگی است

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها