نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. مهر 1393 - 8:49
رئیس کمیته امداد گچساران از توزیع 15 هزار پاکت هدیه جشن عاطفه‌ها در مدارس این شهرستان خبر داد.

قبادقربانی صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به شروع جمع آوری کمک‌های مردمی و استقرار پایگاه‌های جشن عاطفهها، بیان کرد: همه باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ کمک و یاری رساندن به نیازمندان در سطح جامعه با تبلیغ و تشویق مردم و دانش آموزان تلاش کنیم.

 

وی افزود: مشارکت و حضور مردم در این‌گونه جشن‌ها علاوه‌بر اثرات تربیتی حضور جوانان ما در مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز یک حرکت خداپسندانه است و کمیته امداد سعی دارد با اجرای طرح‌های مختلف از جمله جشن عاطفه‌ها، طرح همیان مولاونیز وامهای خودکفایی در جهت ریشه کنی فقر و کمک به نیازمندان گامهای موثری بردارد.

 

رییس کمیته امداد گچساران ادامه داد: همه ما باید نسبت به فرزندان این جامعه احساس مسئولیت کرده و نگذاریم که دانش آموزی به علت مشکلات مادی درس و مدرسه را ترک کرده و به راه خلاف کشیده شود زیرا که اثرات نامطلوب اجتماعی آن بر روی کل جامعه تاثیر خواهد گذاشت.

 

قربانی هدف از برگزاری جشن عاطفهها را ترویج فرهنگ انفاق و صدقه برشمرد و گفت: با ایجاد پایگاههای کمکرسانی به نیازمندان در نهادینه کردن احسان و کمک به همنوع و رفع مشکلات مردم از طریق کمک مردمی گام موثری برداشته که نزد خدا محفوظ است.

 

وی ضمن تشکر از همکاری آموزش و پرورش با نهاد کمیته امداد، تصریح کرد: آموزش و پرورش گچساران همیشه در صحنه‌های مختلف کمک‌رسانی هم‌دوش کمیته امداد در تلاش بوده است و اکنون در راستای برگزاری جشن عاطفه‌ها با همکاری مدیران مدارس این شهرستان تعداد 15 هزار پاکت هدیه جشن عاطفهها در مدارس گچساران توزیع شده است.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها