نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. دى 1402 - 13:57
با حضور خانواده معظم شهدا برگزار شد؛
یادواره شهدای «سنگرسازان بی سنگر» در گچساران+ تصاویر
یادواره 14 شهید «سنگر ساز بی سنگر» جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یادواره شهدای جهادگر شهرستان‌های گچساران و باشت با حضور فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، جمعی از مدیران کل و همچنین دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد.

سردار حسن حکمتیان راز، فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در یادواره شهدای جهادگر گچساران و باشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: مدتی کمی بعد از انقلاب اسلامی ۳۶ کشور علیه جمهوری اسلامی هم‌پیمان شدند و جنگ هشت‌ساله را رقم زدند آن‌هم در شرایطی که انقلاب نوپا بود و گروهک‌های تروریستی و منافقین به‌طور مداوم در داخل کشورمان فتنه می‌کردند.

وی افزود: شرایط تحریم از سوی دشمنان وجود داشت و در حوزه اقتصادی نیز استراتژی مناسبی نداشتیم و همان روزهای اول جنگ ۱۹۲ جنگنده دشمن بعثی با حمایت کامل غرب و شرق مناطق حساس ایران اسلامی را بمباران کردند و در ادامه بخشی از خاک کشورمان را اشغال کردند اما به کدامین گناه؛ اما ملت بزرگ ایران به ندای امام (ره) لبیک گفتند و به مقابله به دشمن پرداختند.

سردار حکمتیان راز اظهار کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس ایستادگی و جان‌فشانی‌ها کردند و از همه دارایی خود گذشتند و نهال انقلاب را آبیاری کردند. خداوند متعال فرمودند که شهدا زنده‌اند چراکه با پروردگارشان معامله کردند و امروز عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی به برکت خون شهدا است.

فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح استان گفت: جهادگران بی سنگر نیز پشتیبانی جنگ را در عرصه‌های مختلف بر عهده داشتند درحالی‌که خودشان در تیررس مستقیم دشمن بودند پل می‌ساختند، خاک‌ریز می‌زدند و کارهای بزرگ و ارزشمندی در عملیات‌ها انجام دادند تا سرانجام ایران اسلامی پیروز نهایی و سیاسی جنگ شد.

وی ادامه داد: امروز عمق استراتژیک جمهوری اسلامی بلندی‌های جولان و دریای مدیترانه است، عملیات طوفان الاقصی غوغا به پا کرد و رژیم صهیونیستی را مستأصل کرد، گنبد آهنین رژیم غاصب را به چالش کشید و سامانه‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم کودک کش را زیر سؤال برد.

سردار حکمتیان راز تصریح کرد: حقیقتاً طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را ضربه‌فنی کرد درحالی‌که برای دنیا غیرقابل‌تصور بود که یک گروه کوچک (حماس) از جبهه مقاومت دست به چنین اقدامات بزرگی بزند و دشمن را بی‌آبرو کند، اگرچه امروز یمنی‌ها نیز دشمنان را بیچاره کرده‌اند.

فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح استان بیان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقتدر است و هرکجا که اراده کنیم پایگاه‌های آمریکا در منطقه را می‌زنیم که در این خصوص فقط گوش‌به‌فرمان ولایت هستیم بنابراین پیروز این میدان جبهه مقاومت است و جبهه مقاومت در سراسر دنیا اهداف و آرمان‌هایش را دنبال می‌کند.

وی در ادامه بابیان اینکه حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها در اربیل عراق قدم اول از انتقام سخت بود گفت: دشمنان پاسخ سختی دریافت کردند و حساب کار دستشان آمد که اگر بازهم غلطی از آن‌ها سر بزند، پس بدانند که پاسخی به‌مراتب سخت‌تر و قوی‌تر دریافت خواهند کرد صدالبته این اقدام جمهوری اسلامی به‌نوعی هشدار به دیگر کشورهای منطقه هم محسوب می‌شود.

روایتگری حاج محمد روانگرد از رزمندگان جهادگر دوران دفاع مقدس، اجرای سرود دانش‌آموزی، مرثیه‌سرایی مداح امیر گرجی نژاد و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای جهادگر از دیگر بخش‌های این آیین معنوی در گچساران بود.

تصاویری از این آیین را مشاهده کنید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها