نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. دى 1402 - 14:53
به استقبال از کنگره ملی شهدای استان برگزار شد؛
مسابقات جذاب تیراندازی در گچساران+ تصاویر
مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی یادواره شهیدان فرامرز اسدی و محمد تیموری ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، مهرداد گرانمایه، رئیس هیئت تیراندازی گچساران در این خصوص گفت: مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی (10 متر) به مناسبت بزرگداشت جهان‌پهلوان تختی و همچنین یادواره شهیدان فرامرز اسدی و محمد تیموری در سالن تیراندازی طلبه شهید «مرتضی پردال» برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات به میزبانی هیئت تیراندازی گچساران و با همکاری تربیت‌بدنی ناحیه مقاومت بسیج گچساران و بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برگزار شد، در این مسابقه 32 نفر شرکت‌کننده در رده‌های مختلف سنی (آقایان و بانوان) باهم به رقابت پرداختند که به ترتیب نوید کرمی پور، حسین تندپور و سجاد تندپور رتبه‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

گرانمایه یادآور شد: این مسابقات نیز گرامیداشت سالروز شهادت طلبه شهید مرتضی پردال برگزار شد،شهید پردال چندین بار به جبهه اعزام شدند و در 12 عملیات شرکت داشتند. آخرین بار درحالی‌که معاون گروهان ویژه فاتحان طلاب از لشکر 25 کربلا بود در منطقه شلمچه (عملیات کربلای 5) و در 22دی ماه 65به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی ادامه‌داد: هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین شرکت‌کنندگان و کشف استعدادهای درخشان تیراندازی در استان برشمرد.

گفتنی است در پایان این رقابت‌ها از خانواده معظم شهدا نیز تجلیل به عمل آمد.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها