نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. آبان 1402 - 10:53
دانش‌آموزان گچسارانی به همراه جمعی از مسئولین به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، با حضور در گلزار شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان و هفته بسیج دانش‌آموزی، شماری از دانش‌آموزان گچسارانی با حضور در گلزار شهدای این شهرستان بار دیگر با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

مدیر آموزش‌وپرورش گچساران در این  آیین گفت: فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از عاشورای حسینی است و رسالت امروز همه ما این است که این پیام روشنی‌بخش، امیدآفرین و هدایت‌گر را به نسل‌های  آینده‌ساز جامعه انتقال دهیم.

انوشیروان قیطاسی در ادامه افزود: بنابراین همه ما مدیون جان‌فشانی‌های شهدا هستیم لذا برای ادای دینمان باید خالصانه سرباز انقلاب و ولایت باشیم تا بتوانیم از دستاوردهای انقلاب اسلامی صیانت کنیم، اگرچه وظیفه مهم دانش‌آموزان پاسداشت ارزش‌های انقلابی_ اسلامی در کنار تحصیل و مهارت‌آموزی است.

وی یادآور شد: اگر جان‌فشانی، فداکاری، استقامت و پایمردی شهدا در دوران دفاع مقدس نبود، امروز شاهد این‌همه موفقیت و سرافرازی نظام اسلامی نبودیم، پس باید قدردان خون شهدا و ایثارگری ایثارگران باشیم و با ادامه راه این عزیزان از ارزش‌های نظام و انقلاب به شایستگی هرچه‌تمام‌تر دفاع کنیم.

وی در پایان نیز تأکید کرد: دانش‌آموزان با الگوبرداری از شهدای دانش‌آموز در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، گام بردارند.
گفتنی است در این آیین دانش‌آموزان دختر گچسارانی با حضور در گلزار شهدای این شهرستان بار دیگر با آرمان‌های حضرت امام (ره)، شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

تصاویری از این آیین را مشاهده کنید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها