نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. مهر 1402 - 16:19
با حضور جمعی از مسئولین استانی برگزار شد؛
یادواره «شهدای هنرمند» در گچساران+ تصاویر
یادواره شهدای هنرمند گچساران با حضور جمعی از مسئولان استانی و خانواده‌های معظم شهدا در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، یادواره شهدای هنرمند گچساران با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان به همراه جمعی دیگر از مسئولان استانی و همچنین فرماندار گچساران، فرمانده سپاه ناحیه گچساران، روسای ادارات گچساران، بسیجیان، هنرمندان و خانواده‌های معظم شهدا در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

روان‌بخش دیهیمی خوب، فرماندار گچساران در ابتدای این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا با تأسی از مکتب عاشورا درس فداکاری، وفاداری، ازخودگذشتگی، شجاعت، شهامت و صداقت به همه ما آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و درراه دفاع از اهداف انقلاب اسلامی جان‌فشانی‌ها نموده و حماسه‌ای جاوید خلق کردند.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مایه بقای انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: آرمان‌ها، دستاوردها و مکتب شهدا در نزد همه ما به امانت است و باید تلاش کنیم تا با تبیین آن‌ها برای نسل‌های جوان و نوجوان جامعه، بخش کوچکی از ایثارگری‌های آنان را جبران و در این مسیر مقدس گام برداریم.

فرماندار گچساران گفت: حقیقتاً یادواره‌های شهدا موجب بصیرت و دشمن‌شناسی می‌شوند اگرچه دشمن در حال حاضر میلیاردها دلار هزینه می‌کنند تا جوانان کشورمان را ناامید کنند. امروز نفوذ فرهنگی از مهم‌ترین دسیسه‌های دشمنان است كه ذهن جوانان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و هنرمندان می‌توانند با خلق آثار هنری فاخر و ارزشمند به مقابله با جنگ نرم دشمن بروند و توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

 وی عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون رشادت‌های شهدا دانست و اظهار کرد: ما باید با تلاش و خدمتگزاری صادقانه به مردم رسالت شهدا را ادامه دهیم و با الگوپذیری از راه شهدا بتوانیم در برابر نقشه‌های شوم دشمن بایستیم و همچون گذشته بدخواهان و معاندان نظام را ناکام کنیم.

پخش کلیپ شهدا، اجرای سرود، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای هنرمند از دیگر برنامه‌های این آیین معنوی در گچساران بود.

گفتنی است همزمان با یادواره هشت شهید هنرمند گچساران، مراسم اختتامیه اولین جشنواره استانی تئاتر خیابانی «معبر» همراه با اعلام آثار برگزیده از بین 12 اثر نمایشی و تجلیل از هنرمندان برگزیده نیز برگزار شد.

انتهای خبر/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها