نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. مهر 1402 - 10:55
اردوگاه تفریحی_رفاهی «دشتک دیل» گچساران به مناسبت هفته گردشگری با محوریت میراث فرهنگی و مشارکت تعدادی از ادارات شهرستان از زباله پاک‌سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،بدون شک حفاظت از محیط‌زیست از مهم‌ترین مباحثی است که در دنیای امروز بیش از هرزمانی نیاز آن احساس می‌شود. توجه به محیط‌زیست به‌عنوان سرمایه‌های ارزشمند که به‌صورت مستقیم بازندگی انسان‌ها ارتباط دارد امری ضروری است و جلوگیری از تخریب و نابودی آن به‌واسطه برخی رفتارهای نادرست از سوی جوامع انسانی بسیار حائز اهمیت است.

امروزه موضوع محیط‌زیست را می‌توان به‌عنوان یکی از بااهمیت‌ترین مباحث دانست که عدم توجه به آن آینده‌ای اسف‌بار برای منابع طبیعی رقم خواهد زد.بنابراین در یک حرکت زیبا به مناسبت هفته گردشگری باهمت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گچساران و با مشارکت ادارات منابع طبیعی، محیط‌زیست، ورزش و جوانان، هلال‌احمر، بیمه سلامت و جمعی از دوستداران محیط‌زیست اقدام به پاک‌سازی منطقه گردشگری دشتک دیل کردند.

خردمند، رئیس میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گچساران در این خصوص گفت: به مناسبت هفته گردشگری با مشارکت برخی ادارات شهرستان، علاقه‌مندان به محیط‌زیست و فعالان گردشگری نسبت به پاک‌سازی اردوگاه تفریحی و رفاهی دشتک دیل این شهرستان اقدام شد.

وی افزود: با توجه به اینکه حفاظت از محیط‌زیست از اهمیت بسزایی برخوردار است و منطقه گردشگری دشتک دیل مکانی منحصربه‌فرد برای پذیرایی گردشگران است، چنانچه با بی‌توجهی همراه شود باعث عدم ورود گردشگر به این شهرستان خواهد شد که لازم است مردم بیش‌ازپیش به حفظ محیط‌زیست این منطقه توجه داشته باشند.

رئیس میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گچساران ادامه داد: در این راستا به مناسبت هفته گردشگری و هفته وحدت، این اداره باهدف حفظ و حمایت از محیط‌زیست اقدام به اجرای برنامه‌های همسو با گردشگری و پایداری محیط‌زیست در این شهرستان کرده است.

گفتنی است؛ منطقه گردشگری دشتک دیل از جاذبه‌های زیبای گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود که در 25 کیلومتری مرکز شهرستان گچساران قرار دارد.

تصاویری از این آیین را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها