نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. شهريور 1402 - 11:00
در اولین روز از هفته دفاع مقدس انجام شد؛
تجدید میثاق بسیجیان و مسئولین گچساران با شهدا+تصاویر
گلزار شهدای گچساران به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین و خانواده معزز شهدا، ایثارگران، بسیجیان و اقشار مختلف مردم عطرافشانی و گل‌باران شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، صبح امروز گلزار مطهر شهدای گچساران به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه ناحیه گچساران، فرماندار، مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی و خانواده معزز شهدا، ایثارگران، بسیجیان و اقشار مختلف مردم این شهرستان عطرافشانی و گل‌باران شد.

در این آیین باشکوه و معنوی حاضرین با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای والامقام تجدید میثاق و ياد و خاطره شهدا را گرامی داشته و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.

فرماندار گچساران در این آیین ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: علت نام‌گذاری هفته دفاع مقدس به این خاطر است ما هیچ‌وقت جان‌فشانی‌ها، فداکاری‌ها، رشادت‌ها، حماسه‌ها، جانبازی‌ها، بزرگ‌منشی‌ها و معنویت و اخلاق رزمندگان را فراموش نکنیم.

 دیهیمی خوب افزود: اگر ما امروز اینجا ایستاده‌ایم و به زندگی خودمان با آرامش ادامه می‌دهیم، لحظه‌به‌لحظه این زندگی را مدیون جان‌فشانی‌های عزیزانی هستیم که جانشان را بر کف گرفتند و در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کردند و حماسه‌ها آفریدند. 

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید با راهبرد «جهاد تبیین» به  مردم و به‌ویژه نسل جوانمان منتقل شود، گفت: امروز ایران اسلامی باوجود تحریم‌های ظالمانه، فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان در طول این 44 سال از عمر انقلاب، اما همچنان در اوج اقتدار و بالندگی قرار دارد.

تصاویر را مشاهده کنید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها