نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. شهريور 1402 - 14:16
شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در گچساران در رثای غم جانسوز رحلت نبی مکرم اسلام صلی الله علیه وآله و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام به سوگ نشستند و اشک ماتم ریختند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب ، همزمان با فرارسیدن 28 صفر، سالروز رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت سبط اکبرش امام حسن مجتبی علیه‌السلام مراسم عزاداری در مسجد صاحب‌الزمان (عج) گچساران برگزار شد.

در این مراسم معنوی، مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام به نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی پرداختند و حاضران در مراسم همراه با سینه‌زنی و عزاداری، در رثای پیامبر گرامی اسلام (ص) و فرزند پاکش امام حسن مجتبی (ع) اشک ماتم ریختند.

در این آیین معنوی حجت‌الاسلام خادمی، رئیس تبلیغات اسلامی گچساران با اشاره به اهمیت تحلیل شخصیت و کرامات رسول اکرم (صلی‌الله علیه وآله) و ائمه اطهار علیهم‌السلام، گفت: الگوپذیری، اطاعت‌پذیری و عشق‌ورزی از سرچشمه زلال خاندان عصمت و طهارت، ازجمله ویژگی‌های بارز رهروان و شیعیان واقعی است.

وی افزود: بهترین سبک زندگی مسلمان واقعی، شیوه‌ای متأثر از زندگی پیامبر (ص) و خاندان بزرگوارشان است و امت اسلامی وظیفه‌دارند از سیره و خصلت‌های فردی و اجتماعی آن حضرت پیروی نموده و آن پیامبر رحمت و صاحب خلق عظیم را اسوه خود قرار دهند.

تصاویری از این آیین را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها