نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. خرداد 1402 - 13:22
مدیرعامل سازمان تأمین ‌اجتماعی در بازدید از پلی کلینیک تخصصی گچساران، در جریان روند خدمت‌‌رسانی به شهروندان در این مرکز درمانی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،دکتر میر هاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی صبح امروز از پلی کلینیک تخصصی شهرستان گچساران بازدید کرد.

سید ناصر حسینی پور، نماینده گچساران در مجلس شورای اسلامی، فرماندار گچساران و جمعی از مدیران سازمان تأمین اجتماعی، دکتر موسوی را در این بازدید همراهی کردند، مدیر پلی کلینیک تخصصی گچساران نیز گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام‌شده ارائه کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در این بازدید بر روند خدمات‌دهی به شهروندان نظارت و به بررسی چالش‌های درمان و مشکلات مربوط به کارکنان، پزشکان، کادر درمانی و ارباب‌رجوع پرداخت. دکتر میر هاشم موسوی در ادامه نیز، از تلاش برای بهبود و توسعه شیوه‌های ارائه خدمات در حوزه درمان خبر داد.

مدیرعامل سازمان تأمین همچنین در گفتگو با مدیران، کارکنان و پزشکان بخش‌های مختلف این پلی کلینیک، مطالبات، نظرات و پیشنهادهای آنان برای تسهیل و تسریع در فرایند ارائه خدمات را جویا شد.
 وی در این بازدید مشکلات و مطالبات بیماران و همچنین میزان رضایتمندی آن‌ها از خدمات ارائه‌شده را هم جویا شد.

بر این اساس در پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی گچساران ۲۵ پزشک شامل عمومی، دندان‌پزشک، متخصصان اعم از قلب، داخلی، اعصاب و روان، چشم‌پزشک، اطفال، رادیولوژی خدمات ارائه می‌دهند. این مرکز درمانی بااعتباری بیش از ۳۱۰ میلیارد ریال با زیربنای سه هزار و ۸۰۰ متر در بهمن سال 1400 افتتاح شد.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها