نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. ارديبهشت 1402 - 15:19
مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی یادواره «شهید نوروز علی جلیل پور» ویژه کارکنان ادارات و نهادهای گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ مهرداد گرانمایه، مسئول تربیت‌بدنی سپاه ناحیه گچساران در این خصوص گفت: مسابقات تیراندازی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و همچنین یادواره شهید معلم «نوروز علی جلیل پور» با رویکرد ایجاد نشاط در کارکنان ادارات و نهادهای گچساران در سالن تخصصی تیراندازی طلبه شهید «مرتضی پردال» برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با همکاری هیئت تیراندازی گچساران، آموزش‌وپرورش شهرستان و باشگاه فرهنگی ورزشی پارسا برگزار شد که در این مسابقه 73 نفر شرکت‌کننده باهم به رقابت پرداختند که به ترتیب امین صداقت، مهدی خلیلی و رضا زمانی رتبه‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه ناحیه گچساران ادامه داد: با راه‌اندازی سالن تخصصی تیراندازی تفنگ بادی به دنبال کشف استعدادهای ورزشی در این رشته مهیج با توجه به ظرفیت بالای این شهرستان هستیم و امیدواریم در آینده نه‌چندان دور شاهد درخشش تیراندازان گچسارانی در میادین ملی و بین‌المللی باشیم.

گفتنی است مسابقه تیراندازی اهداف ثابت با تفنگ بادی (فاصله 10 متر) با حضور اعضای شورای تأمین و برخی روسای ادارات در سالن تخصصی تیراندازی طلبه شهید مرتضی پردال گچساران برگزار شد و در پایان به نفرات برتر با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد.

تصاویری جذاب از این رقابت را شاهد باشید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها