نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. ارديبهشت 1402 - 10:03
مسابقات فوتسال جام ولایت بسیج نفت و گاز گچساران با قهرمانی تیم حجر بن عدی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، در شب‌پایانی این رقابت‌ها و در بازی فینال تیم‌های پایگاه حجر بن عدی و مسلم بن عقیل به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و حساس با نتیجه 3 بر 1 به سود تیم حجر بن عدی به پایان رسید تا این تیم به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

در بازی پایانی که در حضور تعداد زیادی از تماشاگران برگزار شد دو تیم در یک رقابت نفس‌گیر تا لحظه پایانی دست از تلاش برنداشتند تا در پایان این بازی مهیج تیم حجر بن عدی با غلبه بر تیم مسلم بن عقیل به‌عنوان قهرمان این مسابقات شناخته شد.

همچنین در دیدار رده‌بندی این دوره از مسابقات تیم گردان بیت‌المقدس نفت با پیروزی 3 بر 2 مقابل تیم پایگاه بلال به‌عنوان سومی دست‌یافت.

این رقابت‌های در رده سنی بالای 45 سال نیز با قهرمانی تیم مشترک پایگاه‌های بسیج یاسر_ حبیب بن مظاهر و نایب‌قهرمانی تیم جعفر طیار _ حجر بن عدی همراه بود.

بااین‌حال رقابت‌های فوتسال داخل سالن «جام ولایت» بسیج نفت و گاز گچساران ویژه ماه مبارک رمضان با شرکت 19 تیم و در سطح بالایی در سالن آزادی این شهرستان برگزار شد و همه تیم‌های شرکت‌کننده با آمادگی و توان بدنی خوبی در این دوره به رقابت پرداختند.

6 تیم بالای 45 سال و 13 تیم زیر 45 سال از پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه امام حسن مجتبی علیه‌السلام (بسیج نفت و گاز گچساران) در این رقابت‌ها در مقابل هم صف‌آرایی کردند. اگرچه در این رقابت‌ها 54 دیدار هم برگزار شد.

در پایان جام ولایت بسیج نفت و گاز گچساران که با حضور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران فرمانده سپاه شهرستان، بخشدار مرکزی، برخی دیگر از مسئولین شهرستانی همراه بود از نفرات، تیم‌های برتر و همچنین بازیکنان اخلاق این دوره از مسابقات تجلیل به عمل آمد.

تصاویری جذاب از این رقابت‌ها را شاهد باشید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها