نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. اسفند 1401 - 14:26
طبیعت زیبای منطقه «شلالدون» باشت خوان گسترده خود را برای گردشگران نوروزی که از جای جای ایران زمین به این شهرستان سفر می کنند، گشوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،چشم‌اندازهای طبیعی منطقه شلالدون از توابع شهرستان باشت این مکان را به نگین مناطق گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برای پذیرای هزاران مسافر نوروزی تبدیل کرده است.

وجود تپه‌های پوشیده از جنگل، دره‌ها، طبیعت بکر، درختان سر به آسمان کشیده بلوط، بادام، هوای مطبوع و دلپذیر بهاری، علفزارها و گل‌های زرد و قرمز سفره‌ای از خوان بی‌انتهای خداوندی در این خطه است که هر چشم مشتاقی را حیران می‌کند.

سایه‌سار درختان، چمن سبز مخمل گونه، بلندای کوه‌های اطراف این دشت وسیع جلوه‌های طبیعت بکر و دست‌نخورده و هوای بهاری یادآور از نیایش طبیعت با خداوند عالم است.

قرار داشتن در جاده ارتباطی شیراز به گچساران، هوای دلپذیر بهاری، طبیعت سرسبز و چشم‌نواز این منطقه از عوامل استقبال گردشگران از این منطقه است.

احداث مخازن آب، سرویس بهداشتی، سکوی نشیمن و واحدهای فروش محصولات غذایی از امکانات موجود این منطقه است. منطقه گردشگری «شلالدون» در پنج کیلومتری باشت قرار دارد.

تصاویری از این طبیعت زیبا را شاهد باشید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها