نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. اسفند 1401 - 13:53
هم‌زمان با ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان، مراسم جشنی به همت هیئت ریحانه النبی (ص) در گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، هم‌زمان با اعیاد شعبانیه و فرارسیدن ۱۱ شعبان، سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) مراسم جشن و سخنرانی به همت هیئت ریحانه النبی (ص) در حسینیه ثارالله کانون جوانان بسیج گچساران برگزار شد.

حجت‌الاسلام «رشیدی کیا» امام‌جمعه موقت گچساران در بخشی از سخنانش ضمن تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان گفت: حضور جوان همیشه درصحنه شور و هیجان را رقم می‌زند. در مسیر حق همراه شدن و در مکتب حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام گام نهادن، خود حلقه وصل است که به‌طورقطع هدایت‌کننده جوانان در صراط مستقیم خواهد بود.

وی بابیان اینکه دوران جوانی زمانی است که حداکثر پویایی، نشاط و انگیزه در فرد وجود دارد، افزود: دوران جوانی شایسته است که با شناخت، علم و ایمان همراه باشد تا سعادت دنیوی و اخروی را در پی داشته باشد بنابراین فرصت جوانی بهترین و ارزشمندترین نعمتی است که خدا در اختیار همه ما قرار داده و ما باید به بهترین شکل از این دوران بهره ببریم.

امام‌جمعه موقت گچساران در پایان هم اظهار کرد: باید توجه کرد کسی که خودش را خرج اهل‌بیت علیهم‌السلام می‌کند خصوصیات خوب و ارزشمندی را دارد بااین‌حال نیز ترویج فرهنگ شهدایی برای رشد فکری و اخلاقی نسل جوان کشورمان ارزشمند خواهد بود.

دکلمه خوانی، مولوی خوانی، راه‌اندازی ایستگاه صلواتی، اجرای مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز به‌قیدقرعه به شرکت‌کنندگان ازجمله برنامه‌های این جشن توسط هیئت ریحانه النبی (ص) بود.

تصاویری از این آیین را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها