نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. تير 1401 - 9:10
همزمان با سراسر کشور و در دهمین روز از ماه ذیحجه، نماز عید قربان با حضور اقشار مختلف مردم گچساران اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،نماز عید سعید قربان به امامت حجت الاسلام "سید امین الله حجازی" ،امام جمعه گچساران و با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهرستان اقامه شد.

حجت الاسلام حجازی،امام جمعه گچساران در خطبه های عید سعید قربان با اشاره به بیانیه راهگشای مقام معظم رهبری به کنگره حج گفت:حضرت آقا در این خصوص فرمودند که همه مسلمین عالم باید به حج به دو سبک نگاه کنند و حج را سیاسی بدانند و معنوی. یعنی جاهایی لازم است که مسلمانان با قدرت تمام واردشوند و رسما به دنیا اعلام کنند که مسلمین سیاسی هستند آنهم سیاستی که تابع امر خدا و سیره پیامبر(ص)باشد.

وی افزود:دهه امامت را در پیش رو داریم ،دشمن خیلی بحث حجاب و عفاف را مورد هجمه قرار می دهد و یک فردمسلمان باید عاقل و حواس جمع باشد و دشمن را دشمن بداند چرا که دشمن هیچوقت دلسوز نیست.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:راه رشد، سعادت و ترقی توسط پیامبران و ائمه اطهارعلیهم السلام به بشریت نشان داده شده است.پیامبر(ص) فرمودند روز عید غدیر خم، بزرگترین عید امت من است چرا که خداوند امر کردند که حضرت علی(ع) به عنوان خلیفه و جانشین بلافصل معرفی شوند که راه نجات بشر فقط به وسیله امام علی علیه السلام و مسیر ایشان میسر خواهد بود.

تصاویری از این آیین را شاهد باشید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها