نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. خرداد 1400 - 12:13
این رزمایش خودرویی و موتوری با هدف ارتقاء سطح امنیت و توان عملیاتی نیروهای گردان های امنیتی سپاه ناحیه گچساران در مقابله با اغتشاشات و ناامنی های احتمالی و با حضور واحدهای خدمات رسان شهری برگزار و به مرحله اجرا در آمد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ باقر پسنده، فرمانده سپاه ناحیه گچساران در خصوص اهداف برگزاری این رزمایش، گفت:امروز بسیج در تمام عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی ایفای نقش می‌کند و همین عامل اصلی شکست‌های پی در پی دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی افزود: امروز شاهد برگزاری رزمایش و نمایش اقتدار گردان های امنیتی در سطح شهر گچساران به صورت خودرویی و موتوری بودیم که در این رزمایش بسیجیان حضور داشتند و بخشی از توان عملیاتی و اقتدار خودشان را نیز نشان دادند.

پسنده اظهارکرد:هدف از برگزاری این رزمایش خودرویی و موتوری، حفظ انسجام گردان های امنیتی و آمادگی مقابله با هر گونه ناآرامی که از سوی دشمنان و بدخواهان این مرز بوم صورت بگیرد، خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران درادامه تصریح کرد:بسیج در خط مقدم مقابله با توطئه های دشمنان قرار دارد همانگونه که امروز تمامی توطئه ها ، فتنه ها و نقشه های شوم دشمنان را در نطفه خفه کرده است.

وی تصریح کرد:امروز بسیجیان عزیز شهرستان، نیروهای انتظامی و نظامی این پیام را به دشمنان، فتنه گران، توطئه گران و بدخواهان این انقلاب خواهند داشت در صورتی که بخواهند امنیت این مردم را به مخاطره بیاندازند قطعا مقابله جانانه ای با آنها خواهند کرد و آنچنان سیلی محکمی به گوش آن ها خواهند نواخت که تا مدتها در معرض چشم جهانیان باشد.

گفتنی است این رزمایش خودرویی با رمز" یا علی بن ابیطالب(ع)" از میدان شهید "امیدبخش" این شهر آغاز  که تا میدان نرگسی ادامه و در گلزار مطهر شهداء نیز به پایان رسید.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران درادامه از تعامل و همکاری یگان ها و نهادهای شرکت کننده در این رزمایش تشکر و قدردانی کرد.تجدید میثاق بسیجیان با آرمان های شهداء پایان بخش این رزمایش بود.

 در ادامه تصاویر رزمایش اقتدار گردان های امنیتی را مشاهده کنید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها