نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. بهمن 1399 - 12:44
شور سلیمانی ها در #بهمن_تماشایی گچساران:
راهپیمایی خودرویی 22بهمن در بام نفت ایران+تصاویر
مراسم بزرگداشت چهل‌ ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به صورت ویژه و متفاوت و البته همچنان تماشایی در دیار بام نفت ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، صبح امروز راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن هم زمان با چهل و دو سالگی انقلاب اسلامی در گچساران آغاز شد، این مراسم از محل پلیس راه تا میدان نرگسی این شهرستان ادامه و در نهایت در گلزار مطهرشهدای این شهرستان به پایان رسید.

مراسم 22 بهمن امسال به دلیل شیوع کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، به صورت خودرویی و موتوری با حضور خانواده‌ها و مسئولین برگزار شد.

براساس این گزارش شرکت کنندگان در راهپیمایی خودرویی و موتوری این شهرستان با تزیین موتور و خودرو ، جلوه‌های بصری جدیدی خلق کردند و همچنین با نصب تصاویر امام (ره)، رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم سلیمانی،شهید فخری زاده و در دست داشتن پرچم ایران اسلامی جلوه های خاصی به این مراسم بخشیده بودند.

این مراسم در پایان نیز با سخنرانی حجت الاسلام حجازی، امام جمعه گچساران همراه بود، قطعنامه سراسری این راهپیمایی خودرویی و موتوری در 9بنده نیز قرائت شد.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت