نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. بهمن 1399 - 16:37
با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد؛
اختتامیه جشنواره "آوای چکاوک" در گچساران+تصاویر
اختتامیه دومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی با حضور جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات شرکت نفت و گازگچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اختتامیه دومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی در گچساران با حضور فرمانده سپاه فتح ،جمعی از مدیران کل و مسئولین در سالن اجتماعات آزادی نفت و گاز گچساران برگزار شد.

سردار خرمد دل در این آیین ضمن گرامیداشت دهه فجر و ولادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: از خداوند می خواهیم این انقلابی که دربهمن ۵۷ به پیروزی رسید، متصل به انقلاب مهدی موعود(عج) شود،واقعیتی که امروز درانقلاب اسلامی با آن مواجه هستیم همان ایجاد تمدن اسلامی است که ابعاد وسیعی دارد و همه شئون زندگی بشریت را در بر می گیرد.
 
وی افزود:کسی که دارای نگاه انقلابی و مکتبی است حتما باید در ابعاد مختلف جریان ساز باشد که بتوانیم نسبت به آینده خودمان راه را بدرستی ترسیم کنیم.
 
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:هر انقلاب سه رکن دارد یکی رهبرانی که انقلاب را مدیریت کردند، دوم مردمی که انقلاب را یاری کردند و سوم نیز آن ایدئولوژی که رهبران و مردم از آن پیروی کردند.
 
خرم دل در ادامه گفت: اگر انقلاب ها را بررسی کنیم می بینیم که یکی دو مورد از این ابعاد دستخوش تغییرات شده اند و در ادامه آن مکتب و مرامی که داشتند نیز استحاله شد، اما انقلاب اسلامی یک استثناء است هر چند مشکلاتی از نظر اقتصادی و معیشتی در کشورمان وجود دارد اما هیچکدام دلیلی برای مردم عزیزمان نشده که از آرمان هایشان ذره ای عقب نشینی کنند.
 
وی افزود: شهادت سردار سلیمانی جلوه ای از بیعت مجدد مردم با آرمان های انقلاب ، رهبری و شهداء بود، مردم ایران اسلامی هیچگاه از آرمان هایشان عقب نشینی نکرده  و کوتاه هم نیامده اند و درآن ایدئولوژی و مکتبی که دنبال می کنند لحظه ای هم انحراف ایجاد نشده است.
 
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بیش از ۴۰سال است که دورتا دور ایران عزیزمان را پایگاه های نظامی دشمنان احاطه کرده اند اما جرات نکرده اند به جمهوری اسلامی تعدی کنند، شهادت سردار دلها عین زبونی و پستی استکبار جهانی و در راس آمریکای جنایتکار بود، این اقدام آمریکایی ها هنر نیست و درحقیقت هنر همان کوبیدن پایگاه عین الاسد و سرنگونی پهبادپیشرفته آمریکایی است که جرات پاسخ دادن هم نداشتند.
 
خرم دل در ادامه گفت:این انقلابی که امروز باشکوه و توانمند و با عزت است هم باید برای نسل جوان تبیین شود و هم برای دنیا، امروز ایران قدرت اول و آخر درمنطقه است درحالی که هژمونی استکبار شکسته شده است بنابراین همه وظیفه داریم که برای اعتلا و سربلندی نظام تلاش کنیم.
 
وی افزود:شاید امروز خیلی از اقدامات و سیطره غرب بواسطه رسانه ها و به نوعی هنرمندان آنها شکل گرفته باشد  چرا که فیلم سینمایی می سازند و همه جنایات را تنها به یک سربازیا یک فرمانده ربط می دهند که خطا کرده است که به نوعی سیاهنمایی  می کند و خودشان را تبریه می کند.
 
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمددر ادامه بااشاره به جایگاه هنر تصریح کرد:باید به این جایگاه هنر درجامعه رسید که جایگاه بزرگی است و باید به سمت هنرانقلاب حرکت کنیم،امروز با دوجریان تحریم برای ضربه به انقلاب و تحریف برای تطهیر نظام سلطه روبرو هستیم و هنرمندان وظیفه دارند به شایستگی با این جریان ها مقابله کند.
 
وی افزود:انصافا فضای فرهنگی و ظرفیت های فرهنگی استان کم نظیر است و یک ظرفیت عالی است و تاکید می کنم که باید چهره سازی شود.
 
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:در بحث خوانندگی ما نقطه زن هم نیاز داریم و دراین استان ظرفیت بسیار بالاست و باید از ظرفیت لهجه لری و محلی خودمان نیز در آثار بهره برد.
 
خرم دل در ادامه گفت:بنابراین با حساب و کتاب و با برنامه این ترانه ها و سرودها اجرایی شود،اگرچه حماسه ها و رشادت های فرزندان این استان باید مطرح و بولد شود و به دنبال آثار فاخر باشیم.
 
وی افزود:بایستی نگاه ملی و جهانی به آثارمان داشته باشیم چرا که هدف ایجاد تمدن اسلامی درجهان است و نباید ظرفیت را تنها معطوف به استان کرد و باید فراتر از استان مان گام برداریم.
 
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:از همه ادارات،نهادها،سازمان و افرادی که به هر نوعی که دربرپایی چنین همایشی همکاری کردند، قدردانی و تشکر می کنم.
در ادامه این آیین از نماهنگ سرود درد زمستانی رونمایی شد و در پایان از نفرات برگزیده در بخش های مختلف این جشنواره نیز تجلیل شد.
 

در زیر تصاویر اختتامیه برنامه آوای چکاوک را مشاهده می کنید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها