نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. مهر 1399 - 11:53
با حضور جانشین تیپ 48فتح برگزار شد؛
اختتامیه دوره آموزش تکمیلی بسیج در گچساران+تصاویر
این دوره آموزشی شامل رزم انفرادی، آشنایی با اصول و فنون تیراندازی، اجرای تیراندازی در شب، آشنایی با تخریب و انفجارات،صف جمع،برگزاری کلاس های عقیدتی و بصیرتی در کنار استقرار اردوگاهی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،دوره آموزش تکمیلی بسیج (آموزش مقدماتی سربازی) با حضور 6گردان از مناطق گرمسیری استان و به میزبانی گردان 485 امام حسین علیه السلام با رعایت پروتکل های بهداشتی در پادگان شاهد گچساران برگزار شد.

در آیین اختتامیه این دوره نیز " قلی پور"،جانشین فرمانده تیپ 48فتح کهگیلویه و بویراحمدضمن تسلیت اربعین حسینی به نقش نهضت عاشورا در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی پرداخت و در بخشی دیگر از سخنانش نیز به اهمیت اصل آموزش در پیشبرد اهداف بسیج اشاره کرد.

محمدی تبار ،فرمانده گردان امام حسین علیه السلام گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری در خصوص این دوره آموزشی گفت:دوره آموزش مقدماتی سربازی(تکمیلی بسیج) با حضور بسیجیان 6گردان رزمی از مناطق گرمسیری استان در این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: این دوره به مدت 15روز با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی در پادگان شاهد گچساران برگزار شد، که شامل رزم انفرادی، آشنایی با اصول و فنون تیراندازی، اجرای تیراندازی در شب، آشنایی با تخریب و انفجارات،صف جمع،برگزاری کلاس های عقیدتی و بصیرتی در کنار استقرار اردوگاهی بوده است.

محمدی تبار در ادامه اظهارکرد:پایان بخش این دوره آموزش درگچساران همراه با مرثیه سرایی مداح "میثم طاهری" و نیز اجرای رژه حماسی بسیجیان بود.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها