نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. مرداد 1399 - 10:56
عضو شورای روستای سربیشه گچساران گفت: صاعقه و رعد و برق باعث تلف شدن 22 راس احشام و مجروحیت یک بانو در روستای "سربیشه " این شهرستان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،فرزاد لک،عضو شورای روستای سربیشه گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص این حادثه گفت:عصر روز گذشته در پی تغییر ناگهانی هوا،بارش باران و رعد و برق شدید یکی از بانوان روستای سربیشه  که در حال بازگرداندن دام هایش از مرتع به سمت روستا بود ،دچار صاعقه(رعد و برق) می شود.

وی افزود:در این حادثه خانم "پروین اله دادی" دچار سوختگی در برخی نقاط بدن و کاهش سطح هوشیاری می شوند که بلافاصله به بیمارستان شهید رجایی این شهرستان منتقل و تحت درمان قرار می گیرد.

لک درادامه اظهارکرد:وی هم اکنون در بخش" آی سی یو" بستری است و به گفته پزشکان معالج سطح هوشیاری بیمار کمی بالا آمده است و خدا را شکر روند مطلوب درمان حکایت از بهبودی وی در روزهای آینده را خواهد داشت.

عضو شورای روستای سربیشه گچساران گفت:متاسفانه در این حادثه نیز 22راس دام  این خانواده (21گوسفند و یک بز)بر اثر اصابت صاعقه تلف شد که با توجه به شرایط  پیش آمده برای این خانواده روستایی، شایسته است که مسئولین حمایت های لازم را در این خصوص داشته باشند.

 

 
 
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها