نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. خرداد 1399 - 15:10
فرمانده سپاه ناحیه گچساران: روزانه بین 100تا 170نیروی بسیجی در برنامه مهار آتش سوزی ها گچساران فعالیت داشتند و با توجه به هماهنگی ها به عمل آمده نیز بالگردهایی(4فروند)از هوافضا سپاه پاسداران به این شهرستان اعزام شدند که در مهار حریق بسیار موثر بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب،فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اقدامات بسیجیان در مهار آتش سوزی های این شهرستان گفت:با توجه به آتش سوزی های اخیر در جنگل ها و مراتع این شهرستان ،همچون همیشه نیروهای بسیجی همگام با دیگر نیروها و دستگاه ها  وارد معرکه آتش شدند و نسبت به مهار آتش سوزی جانانه اقدام کردند.

وی افزود:در این آتش سوزی ها روزانه بین 100تا 170نیروی بسیجی در برنامه مهار آتش سوزی ها فعالیت داشتند و با توجه به هماهنگی ها به عمل آمده نیز بالگردهایی(4فروند) از هوافضا سپاه پاسداران به این شهرستان اعزام شدند که در مهار آتش سوزی بسیار موثر اقدام کردند.

نورایی نسب تصریح کرد:بنابراین باتوجه به نیاز تجهیزات تخصصی در مهار آتش سوزی ها و نیز کمبود امکانات اطفاء حریق در ادارات و دستگاه های اجرایی، 15"دستگاه دمنده" با همکاری گروه های جهادی این شهرستان خریداری شده تا در بحث مقابله سریعتر با آتش سوزی های اقدام شود.

درادامه تصاویر و ویدئویی از اقدامات بسیجیان در مهار آتش سوزی های گچساران را شاهد باشید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها