نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. اسفند 1398 - 7:30
شهردارگچساران: در تلاشیم که فضای عمومی را تا حد ممکن عاری از کرونا ویروس کنیم تا شهروندان عزیز بدون نگرانی و با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر رفت و آمد کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مدیریت شهری گچساران همزمان با اعلام مراجع ذیصلاح مبنی بر خطر انتشار ویروس کرونا با تمام امکانات به منظور پیشگیری از انتشار این ویروس با اولویت اماکن و فضاهای عمومی به میدان آمده و ضدعفونی کردن شهر را در دستور کار خود قرار داده است.

در این راستا شهرداری گچساران برای آرامش خیال شهروندان اقدام به ضدعفونی کردن بازار،اماکن عمومی و ...کرده است.

هرچند مسعود ظفری،شهردار گچساران نیز پس از اتخاد تدابیر بهداشتی و امنیتی در مقابله با ویروس کرونا، اجرای سریع و دقیق آنها را در دستور کار شهرداری قرار داده است.

وی ضمن تاکید بر اهمیت و ارجحیت پیشگیری بر درمان گفت: سلامت شهروندان همواره در رأس امور شهرداری قرار داشته و دراین برهه از زمان و با توجه به شرایط کنونی این موضوع بیش از پیش مهم شمرده می شود و بدین جهت مدیریت شهری  برای رسیدن به این مهم از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد کرد و به تلاش خود تا ریشه کن شدن کامل این ویروس ادامه خواهد داد.

ظفری گفت: در این راستا کادر شهرداری از آغازین روزهای انتشار خبر رسمی شیوع این ویروس، تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری جهت اطلاع رسانی و آگاه سازی از ابعاد، ویژگی ها و نحوه برخورد صحیح با کرونا را آغازکرد.

وی تصریح کرد: نصب بنر و پلاکارد در نقاط مختلف شهر، توزیع بروشور در جامعه هدف، از جمله ی این فعالیت ها بود.

ظفری افزود: در مرحله دوم از تلاش های پیشگیرانه، ضد عفونی اماکن عمومی را آغاز کرده ایم که ضد عفونی تمام اماکن عمومی را در دستور کار داریم.

وی در پایان ضمن اشاره به اینکه، ضدعفونی ها و تلاش های شهرداری به طور روزانه همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: از شهروندان تقاضا می شود با رعایت نکات بهداشتی ،بکار گیری دقیق آموزش های ارائه شده ،حفظ آرامش و عدم توجه به شایعات مسئولین را در نابودی هرچه سریعتر این ویروس یاری کنند.

در تصاویر زیر بخشی از تلاش های شهرداری گچساران برای مبارزه با کرونا ویروس و ضدعفونی کردن شهر (خیابان شهید بلادیان)مشاهده می شود.

 

دیدگاه‌ها

خسته نباشید خدمت آتشنشانان و شهردار زحمت کش گچساران

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها