نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. بهمن 1398 - 14:08
همزمان با سالروز شهادت‌ حضرت زهرا(س)، عاشقان و اراتمندان به خاندان رسالت با برپایی مراسم عزاداری در گچساران ، بار دیگر رخت عزا به تن کردند و با چشمانی اشک‌بار مصائب دختر آخرین فرستاده خدا را مرور کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب ، پیش از ظهر امروز همزمان با سراسر کشور مردم مومن و دیندار گچساران در سالروز شهادت جانسوز حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها دخت نبی مکرم اسلام،به سوگواری و عزاداری پرداختند.

 

در این مراسم هیات های مذهبی و شیفتگان اهل بیت علیهم السلام بامداحی مداحان اهل بیت (ع) ،نوحه های غربت امام علی علیه السلام را زمزمه کردند و سینه زنان از ابتدای خیابان شهید بلادیان تا مسجد صاحب الزمان(عج) این شهرستان را عزاداری و سوگواری کردند.

 

امروز خیابان شهید بلادیان میزبان خیل عظیم عزاداران فاطمی بود و برخی مسئولین شهری به همراه اقشار مختلف مردم گچساران  به عزاداری پرداختند و اشک ماتم ریختند.

 

در این مراسم معنوی کودکان و نوجوانان هم در سالروز شهادت ام ابیها،بر سرو سینه می زدند و ارادت خالصانه خود را با شور و حرارت خاصی به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام نشان می دادند.

 

در پایان این آیین معنوی در مسجد صاحب الزمان(عج) ، نیز حجت الاسلام "فرشاد یزدی" از سخنرانان شهیرکشوری پیرامون شخصیت حضرت فاطمه سلام الله علیها به ایراد سخن پرداخت.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها