نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. دى 1398 - 22:51
جانبازی که هجوم اشک ها لحظه ای هم رهایش نمی کنند،بانویی که ناله ها امانش را بریده اند ،کودکی که عکس چهره با لبخند سردار را به دستانش گرفته و مادر شهیدی که عکس سردار دلها را به سینه می فشارد و لبیک یا حسین علیه السلام سرمی دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،آسمان دیار بام نفت ایران در زیرپای این مردم وفادار و ولایتمدار که برای تجدید میثاق با سردارشان بی قرارند عطر و بوی باران می‌پراکند، آری چشم‌های شهر گچساران نیز همانند دیدگان این مردم بارانی شده است، اینجا سرزمین دلیرمردانی است که از رشادت‌های شهداء هرگزغافل نبوده و نیستند.

شهروندان گچسارانی از بارانی که با اشک‌هایشان درآمیخته بی واسطه استقبال می‌کنند، شاید این باران پیامی از سوی سردار تازه آسمانی شده شان دارد؛ باز هم دارد مرحبا می‌گوید به مردمی که با سوگی مضاعف در دل آمده اند تا به "حاج قاسم" بگویند راه پایداری و مقاومتی که در جهان اسلام بنیان نهاده است تا ابدیت و تا ظهور "منتقم آل الله" ادامه خواهد داشت.

اینجا گچساران،معبر ایثارگران و شهر سرداران قهرمان دفاع مقدس است؛ براستی اینجا هم به شهر شهدای انقلاب مزین شده است، همان دیار زرخیزی که با شهد شهادت عجین شده و عاشقانه دلش برای شهداء می تپد و اینجا نیز بوستان شهدای خوشنام است شهدایی که در دوران دفاع مقدس خالصانه و شجاعانه پای در رکاب "حاج قاسم" داشتند.  

اگرچه باید گفت همان شهدای خوشنامی که اینک در آسمان ها به استقبال فرمانده سرافرازشان آمده اند تا بار دیگر رسم وفاداری و ادب را به جای بیاورند، کمی آنطرف ترهم مردمان دیار شهید پرور گچساران با نوای سنج و دمام، در غم از دست دادن سردار رشید اسلام ،"سپهبد حاج قاسم سلیمانی" برسر و سینه می زنند و اشک ماتم می ریزند.

جانبازی که هجوم اشک ها لحظه ای هم رهایش نمی کنند،بانویی که ناله ها امانش را بریده اند کودکی که عکس چهره با لبخند سردار را به دستانش گرفته و مادر شهیدی که عکس سردار دلها را به سینه می فشارد و لبیک یا حسین علیه السلام سرمی دهد و صدها نفری که به عشق سردار سلیمانی آمده اند وسوگواری می کنند تا دشمن بداند ایران عزیزمان گرچه این روزها غرق اندوه و ماتم است اما باز هم "قاسم سلیمانی ها" دارد...

تصاویر این آیین را درادامه مشاهده کنید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها