نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. دى 1398 - 10:27
رييس هيات شطرنج گچساران گفت:رقابت‌ های سريع شطرنج ريتد كشوری با معرفی نفرات برتر در این شهرستان به كار خود پايان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اسلام یوسفی، رئيس هيات شطرنج گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص این رقابت ها گفت: اين رقابت ها به مناسبت گرامیداشت 9دی با حضور 90 شطرنج باز از استان های كشور مطابق با قوانين و مقررات فيده در روز 6دیماه به ميزبانی گچساران برگزار شد.

وی افزود:در اين مسابقات "سينا موحد" از استان خوزستان با كسب هشت و نیم امتياز به مقام قهرمانی رسيد و همچنين سید حسین حسینی از استان فارس(8امتیاز) و سید کمال الدین مرتضوی(7 و نیم امتیاز) از استان خوزستان به ترتيب عنوان های دوم و سوم را كسب كردند.

وی ادامه داد: مجتبی صفری اسکندری، سید احمد دانش پور هر دو با 7 امتیاز  و سید حسین دانش پور با 6 و نیم  امتياز به ترتيب مقام های چهارم تا ششم رقابت ها را به خود اختصاص دادند، همچنين صادق قیصری و محمد حسن فلاحتی هر دو با 6 و نیم امتياز به مقام های هفتم و هشتم رسيدند.

یوسفی تصریح کرد:ايجاد رقابت سالم در بين بازيكنان و تشويق جوانان و شطرنج بازان به سمت فضاهای ورزشی از عمده اهداف اين مسابقات بود و نیز ايجاد فرصت اخذ ريتينگ استاندارد برای عموم بازيكنان فاقد ريتينگ و افزايش ريتينگ بازيكنان دارای ريتينگ و شناسايی استعدادهای استان و برنامه ريزی برای رشد و شكوفايی آنها از ديگر اهداف برگزاری اين رقابت ها در گچساران بود.

رئيس هيات شطرنج گچساران گفت:این مسابقات در 9 دور به روش سوئيسی و در رده سنی آزاد برگزار شد که جوايز مجموع نفرات برتر این دوره از مسابقات به 55 میلیون ریال می رسیدکه به نفرات اول تا ششم و نیز نفرات برتر هر رده سنی نیز اهدا شد.

گفتی است در این دوره از مسابقات به ثمینا نارکی بانوی برتر زیر هشت سال،یگانه شفیعی بانوی برتر زیر ده سال،سوشیانت اسدی نفر اول زیر 14سال،طاها شفیعی نفر اول زیر ده سال،بازیکنان اخلاق محمد طاها عباسی و آرین آریایی نیز جوایزی اهدا شد.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها