نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. تير 1398 - 9:27
رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مسئولان ارشد پلیس استان به مناسبت دهه کرامت، با خانواده های شهدای ناجا در گچساران دیدار و از آنان دلجویی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردار مهدی انصاری،فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با خانواده های شهید علیرضا بی فکر،شهید فتح الله زمانی، شهیدقاسم قاسمی، شهید احمد هاشمی شبانکاری، شهید مسعود حسینی وهمچنین خانواده شهیدعلیرضادست افکن دیدار کرد.

وی در خصوص این دیدارها گفت: در دی ماه سال گذشته که به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی مشرف شدیم ایشان فرمودندکه سلام من را به خانواده های شهدای نیروی انتظامی برسانید واینجانب باتوجه به توصیه های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی وبه پاس ارج نهادن به مقام شامخ شهدا خدمت این عزیزان شرفیاب شدم تا ضمن دلجویی اعلام کنم امنیت و صلابت امروز کشور و عزتمندی ایران در سطح جهان، مرهون خون پاک شهدا بوده که باید با الگو قرار دادن رشادت‌ها و اخلاص شهدای عزیز و دلاوری آن‌ها را ارج نهیم.

انصاری افزود: خانواده معظم شهداء و ایثارگران از بهترین مروجان فرهنگ ناب ایثار و شهادت در جامعه هستند و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی، خود نوعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید در زمینه معرفی شهیدان به نسل جدید جامعه و آشنایی با فرهنگ شهادت و نیز ایثار و از خودگذشتگی آنان بیشتر تلاش کنیم.

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها