نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. خرداد 1398 - 7:46
مازیار قشقایی:عاقبت بخیری انسان در گرو پیروی و محبت اولیای الهی است،لذا جوانان عزیزسیره اهل بیت علیهم السلام را باید در زندگی سرلوحه کارها و اموراتمان قرا دهیم چرا که به طور یقین هم در دنیا و هم در آخرت رضایت و خشنودی خدا وند را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مازیار قشقایی متولد سال 1366 در گچساران ،از ایل بزرگ قشقایی و یکی از مداحان برجسته گچسارانی است که به طور حرفه ای از اوایل دهه 80 مداحی را آغاز کرده است.

این مداح گچسارانی در گفت وگو با این پایگاه خبری تحلیلی در بخشی از سخنانش ضمن توصیه به جوانان گفت:آنچه که اصل مطلب است همان عاقبت به خیری است که بر طق آیات و روایات عاقبت بخیری انسان در گرو پیروی و محبت اولیای الهی است.

وی افزود:جوانان یکبار هم که شده مقتل امام حسین علیه السلام را مطالعه کنند،صبر،گذشت و آبرو داری امام حسین علیه السلام و نیزاینکه ائمه اطهارعلیهم السلام توجه بسیاری به حق الناس داشتند؛ لذا سیره اهل بیت (ع) را باید در زندگی سرلوحه کارها و اموراتمان قرا دهیم چرا که به طور یقین هم در دنیا و هم در آخرت رضایت و خشنودی خداوند را به دنبال خواهد داشت.

این گفتگو را در ادامه مشاهده کنید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها