نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. فروردين 1398 - 13:24
هرچند در سالهای اخیر اهتمام ویژه ای به احیای بافت های فرسوده گچساران شده است، اما با این حال حدود 164 هکتار بافت فرسوده ناپایدار در بام نفت ایران وجود دارد که احیای آن به عزم مسئولین و همکاری همه جانبه سازمانهای متولی این امر نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اهالی بافت فرسوده پشت خیابان بلادیان گچساران معتقدند زندگی در مکانی فرسوده و خطرناک که هر لحظه امکان ریزش خیلی از خانه های آن وجود دارد،بسیار دردناک است؛آنها نیز از عدم دسترسی دستگاهای امدادی به این منطقه ازمرکز شهر و مسدود بودن راه های ارتباطی به کوچه هایشان از مسئولین طرح شکایت و گلایه دارند.

ساکنین بافت فرسوده این نقطه از خیابان بلادیان از مسئولین تقاضای عمل به قولشان مبنی بر ایجاد خیابان ۸ متری در این محل قدیمی را دارند و نیز انتظار دارند که مسئولین به بهانه های واهی و پوچ طرح را تعطیل و نیز بدقولی نکنند.

این درحالی است که وجود بیش از پنج هزار و 350 واحد مسکونی و تجاری با جمعیتی افزون بر 25 هزار نفر در بافت قدیم این شهر سکونت دارندکه در سال های اخیر بیش از ۹۰۰ واحد مناطق مختلف بافت فرسوده شهر گچساران نوسازی  و به بهره برداری رسیده است.

باید توجه داشت که مالکان ۲هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی مناطق مختلف بافت فرسوده گچساران تاکنون برای پیگیری تخریب و نوسازی خانه هایشان به ستاد بافت فرسوده مراجعه کرده اند ویکهزار و ۳۰۰ واحد مسکونی بافت فرسوده این شهر نیز در محله‌های سادات، کیامرثی،لبنان، منطقه پربالی و رادک تخریب و  عملیات نوسازی آنها در حال اجراست.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها