نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. اسفند 1397 - 16:46
نمایش "چند خواب از زندگی بارانی" در قالب تئاتر معلولین، یکی از برنامه‌های خوب هنری در این شهرستان بود ،نمایشی که با هنرنمایی هرچه تمامتر به بقیه افراد معلول هم نشان دادکه اگر بخواهید می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،همیشه در کنار اسم معلولیت ازناتوانی، انزوا و افسردگی یاد می شود، اما اینبار هم معلولین گچسارانی به همه نشان دادند که اگر بخواهیم می‌شود، حتی اگر نقص عضو داشته باشیم؛انسان های موفقی که نداشتن دست، پا، چشم و گوش نمی‌تواند مانع بزرگی برای عدم موفقیتشان شودچرا که به این اصل معتقدند" نباید به ما ترحم کنید و فقط ما را ببینید".

نمایش "چند خواب از زندگی بارانی" در قالب تئاتر معلولین، یکی از برنامه‌های خوب هنری در این شهرستان بود که به مدت دو شب در پلاتوی "شهید مندنی زاده" اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران به اجرا درآمد،نمایشی که با هنرنمایی هرچه تمامتر به بقیه افراد معلول هم نشان دادکه اگر بخواهید می شود.

این نمایش به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران ، مساعدت بهزیستی این شهرستان ،نویسندگی "رضا گشتاسب" و با کارگردانی "داوود پارسا"و بازیگری 11 هنرمند به مدت دو شب روی صحنه رفت و مورد استقبال شهروندان هم قرار گرفت.

ابوذر آفریدون (بارانی)؛داود پارسا ( الیاس-عبدی)؛صالح الماسی( مرد-مظفر-گرجی)؛سجاد پورفتحی (مندنی براتی – شنبه)؛زینب نارکی( زن- کافی – بی کنیز)؛امین کائیدی( راننده)؛مسلم بهزادی( چنگیز)؛آسیه رسولی( رقیه – زن بارانی)؛مهرزاد علیزاده (قربان)ومریم رحیمی(دختر بچه) در این نمایش به هنرنمایی پرداختند.طیبه محمدی ، طاها پارسا ، محمد رضایی(اپراتور نور و صدا) ، زینب زارعی ، سید حمید جوکار و محمد اسدی هم از عوامل پشت صحنه این نمایش بودند.

گفتنی است این هنرمندان گچسارانی در هفتمین جشنواره تئاتر معلولان خلیج فارس که اواخر بهمن ماه امسال در بوشهر برگزار شده بود،در مجموع مقام دوم این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

در ادامه تصاویراین نمایش جذاب را مشاهده نمایید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها