نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. اسفند 1397 - 17:08
اگر به دنبال مقصدی با طبیعت بکر، با صفا و بسیار نزدیک برای گذراندن تعطیلات آخر هفته خود می گردید، آبشار رویایی "چیره"در روستای سرآببیز، گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،روستای سرآببیز، یکی از مناطق خوش آب و هوای شهرستان باشت است که از قدیم الایام به عنوان تفرجگاه مردم استان و جنوب کشور شناخته می شود، اگر از اهالی کهگیلویه و بویراحمد هستید و به دنبال مقصدی با طبیعت بکر، با صفا و بسیار نزدیک برای گذراندن تعطیلات آخر هفته خود می گردید، آبشار رویایی "چیره"در روستای سرآببیز، گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.

احتمالا وقتی اسم سرآب بیز به گوشتان می خورد، به یاد وجود آستان مقدس امامزاده "سید محمد"علیه السلام؛ نگینی معنوی این منطقه می افتید و شاید هم بارها به این روستای زیبا سفر کرده و از آب و هوای مطلوبش در فصول مختلف سال استفاده کرده اید.در هر صورت، به احتمال زیاد نام آبشار "چیره" تا به حال به گوشتان نخورده است. آبشاری که در انتهای دره ای زیبا در جنوب شرقی این روستا خودنمایی می کند که فقط با حدود نیم ساعت رانندگی از شهر باشت، می توانید به این منطقه با صفا برسید و اوقات خوشی را در کنار دوستان یا خانواده خود رقم بزنید.

بیایید با آفتاب جنوب سفری جذاب و ماجراجویانه به این منطقه زیبا داشته باشیم.

(عجب چیره ای بود از او جویبار/ که براو دگر هیچ باشد بهار)

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها