نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. بهمن 1397 - 5:43
مردم ولایتمدار گچساران درشب شهادت مظلومانه صدیقه طاهره ،حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها سیاه پوش شدند و با حضور در مساجد، تکایا و حسینه ها به عزاداری پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مراسم عزاداری و سوگواری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌ علیها، با حضور اقشارمختلف مردم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره)گچساران برگزار شد.

در این مراسم که صدها نفر از قشرهای مختلف مردم و جمعی از مسئولان حضور داشتند، حجت‌الاسلام حسینی اراکی از سخنران برجسته کشوری به تبیین ابعاد شخصیتی حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها پرداخت و گفت:زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها آمیخته با صبر، ساده‌زیستی و قناعت بود.

وی درادامه افزود:هر جا که به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش دادیم موفق بودیم، چقدر حضرت آقا فرمودند که با فساد ،فقر و تبعیض مبارزه کنید و آیا تبعیت شد؟؛متاسفانه هرکسی باند خودش ، حزب خودش و قبیله خودش و هرکسی هم دارد بازی خودش را می کند!!!.

حسینی اراکی درادامه اظهارکرد:هر چقدر رهبری هم به دولتمردان بیان فرمودندکه به وعده های آمریکا اعتماد نکنیدوآیا عده ای توجه کردند؟،چرا اینقدر آمار طلاق ما درجامعه بالاست چرا این همه اضمحلال در خانواده هاست ؟چون برای رضای خداوند و امام زمان(عج)انتخاب و  زندگی را آغاز نکردیم.

وی تصریح کرد:انتخابات قوه مجریه ومقننه با مردم است و مردم باید فرد با تقوا ، انقلابی و ولایی را انتخاب کنند نه این که براساس باند بازی ، قومیت گرایی ، جناح های سیاسی و دیگر موارد باشد!،که اگر انتخاب برمحور نفسانیت و مسیر شیطانی باشد با مشکلات بسیاری مواجه خواهیم شد.

حسینی اراکی درادامه گفت:بدانید که هر جا برمحور قرآن و مسیر اهل بیت علیهم السلام حرکت کردیم موفق بودیم و ترفندهای دشمنان و کمر استکبار را شکستیم و باز هم می گوییم که امروز آمریکا هم هیچ غلطی نمی تواندبکند.  

همچنین در این مراسم مداح اهل بیت (ع)،"محمد رضا محمودی"  به ذکر مصیبت و مرثیه‌خوانی پرداخت.

این مراسم از شب اول تا شب پنجم جمادی‌الثّانی برابر با 16بهمن ماه تا 20 بهمن ماه جاری، طبق روال ماه های محرم و صفر به مدت پنج شب از ساعت 19 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپا خواهد بود.

همچنین در این مراسم هیئت های مذهبی،خانواده های معظم شهداء،مسئولان ودیگر اقشارمردم ولایتمدار گچساران حضور داشته و برنامه هایی از قبیل مرثیه سرایی،سینه زنی،مداحی و سخنرانی برگزار خواهد شد.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها