نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. دى 1397 - 13:25
مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، در مسجد صاحب الزمان(عج)گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مراسم بزرگداشت فقیه عالی‌قدر و کارگزار باوفای نظام، آیت‌الله هاشمی شاهرودی، با حضور جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم در مسجد صاحب الزمان(عج)گچساران برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام علیرضا صفایی ،امام جمعه موقت گچساران به ایراد سخن پرداخت و ضمن درخواست علو درجات و همجواری با اجداد مطهرشان از درگاه خداوند متعال برای آن عالم پرهیزگار،اظهارکرد:این عالم ربانی در نشر و ترویج معارف اسلامی جدیت و تلاش فراوانی داشتند و عمر با برکت این عالم بزرگوار در راه علم،جهاد و حمایت از مستضعفین سپری شد.

وی افزود:مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی از چهره های ارزشمند و برجسته دینی بودند که درمقابله با رژیم طاغوت و استکبار از بزرگان صف اول بیداری اسلامی که توسط حضرت امام راحل و شهید عالیقدر آیت‌الله سیدمحمدباقر صدر به وجودآمد، قرار داشتند.

امام جمعه موقت گچساران نیز درادامه مرحوم هاشمی شاهرودی را از پشتوانه‌های نظام اسلامی برشمرد و تصریح کرد:این عالم ربانی شخصیتی تاثیرگذار در تمامی عرصه ها بود که برکات و آثار علمی بسیاری از خود برجای گذاشتند و در مسئولیت های مختلفی چون ریاست قوه قضائیه، شورای نگهبان، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام منشاء خدمات ارزشمندی برای نظام و انقلاب بودند که در این عرصه ها از هیچ تلاشی مضایقه نکردند.

تصاویر این مراسم را درادامه مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها

روحش شاد

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها