نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. آبان 1397 - 22:57
بررسی مشکلات جاده کمربندی،مشکلات آسفالت برخی روستاها،رونداجرایی جاده گچساران به باباکلان،مشکلات استادیوم تختی و مجموعه ورزشی بشارت ،رینگ بافت فرسوده شهر و نیز خسارت بارندگی به کانال های شهر از مهمترین موضوعات مطرح شده دراین نشست بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،نشست شورای اداری گچساران در خصوص بررسی پروژه های عمرانی این شهرستان باحضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،جمعی از معاونین استاندار ،مدیران کل استانی و مسئولان محلی در سالن جلسات فرمانداری گچساران برگزار شد.

این نشست به ریاست فرماندار گچساران تشکیل و در آن روند اجرای برنامه ها و پروژه ها در حوزه های مختلف در مسیر توسعه بیش از پیش این شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت،در این نشست بر ضرورت اجرای متوازن برنامه های توسعه و شکوفایی اقتصادی و اجتماعی شهرستان گچساران با توجه به ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمدتاکید شد.

همچنین در این نشست که با حضور تعدادی از مدیران کل و برخی مسئولین استانی برگزار شد؛ پس از ارائه گزارشی از برنامه ها و پروژه های هر کدام از دستگاه های اجرایی، روند پیشرفت پروژه های عمرانی و خدماتی شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم نیز دراین خصوص اتخاذ شد.

بررسی مشکلات جاده کمربندی،مشکلات جاده ها وآسفالت برخی روستاها،رونداجرایی جاده گچساران به باباکلان،مشکلات استادیوم تختی و مجموعه ورزشی شهیدبشارت ،رینگ بافت فرسوده شهر و نیز خسات بارندگی های اخیربه برخی کانال های شهراز مهمترین موضوعات مطرح شده و مورد بحث دراین نشست بود.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها