نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. شهريور 1397 - 10:28
تئاتر تعزیه یک روایت از چند روایت عباس به مناسبت ایام سوگواری آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام هر شب در دهه اول محروم درگچساران روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اورنگ نارکی نویسنده و کارگردان تئاتر در تازه‌ترین فعالیت خود اقدام به تولید تعزیه حضرت اباعبدالله حسین علیه السلام و حضرت ابوالفضل عباس علیه السلام کرده است که در خلاصه داستان این اثر نمایشی گوشه‌ای از فضایل حضرت ابوالفضل‎العباس علیه السلام در روز عاشورا آمده است.

در این اثر عده‌ای از بازیگران تئاتر همچون امیرحسین گشتاسبی، امیرفخرآوری، مهشیدموسوی، سانازالماسی ، زهرا رضایی فرد، نیلوفرحسینی، فرنازقربانی، جیران پزشکی، مبینا آقایی، فرح مرادی فر، فاطمه ملک زاده ، هاجرغلامی پور و بازیگران خردسال پرستو علیزاده،پردیس آریایی راد،مائده نارکی و ترنم نارکی نیزبه ایفای نقش می‌پردازند.

این تئاتر تعزیه با کارگردانی و نویسندگی اورنگ نارکی در گروه "تئاترسفیر" و به سفارش هیات ذاکرین اهل بیت (ع)مدیریت آموزش و پرورش گچساران روی صحنه می‌رود به طوری که عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام می‌توانند در شب های دهه اول محرم و درساعت 22برای دیدن این اثر هنری به تالارفرهنگیان این شهرستان مراجعه کنند.

از دیگر عوامل این اثر نمایشی می‌توان به مهشیدموسوی، نیلوفر رجبی،عبدالرحمان اکبری،نیلوفرحسینی، سید نعمت قادری، مسلم نارکی، ژاله وفای پور، رضا محبی،علی حسینی،کبری رحمتی،امین نوروزپور،مصطفی منصف،رضا احتشامی،امیرمحمد نارکی با همکاری  مدیریت و کارکنان باشگاه فرهنگیان فاضل امینی،صادق حسینی و سلمان مصلح اشاره کرد.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها