نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. شهريور 1397 - 9:32
عطر نان محلی،بوی خورشت، یک پیاله چای ، سبزی تازه،پنیر،شیر،کره محلی در روستا مزه دیگری می دهدو زندگی در روستا سرشار از عشق ،محبت و گرمی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،زندگی در روستا هنوز هم خالی از سر و صداست و شادی ها و غم ها تقسیم می شوند، آدم ها به هم نزدیک ترند و آنجاست که همسایه از حال همسایه خبر دارد.

زندگی در روستا آدمی را از هر جنجال ، قیل و قال و دود و دم رهایی می بخشد ، طلوع خورشید در روستا شروع دوباره زندگی است شنیدن آوای سگان در آغاز شب و آوای خروسان در سپیده دم،آنچنان آرامشی به روستا می دهد که انگار زندگی فریاد از عشق می زند.

عطر نان محلی،بوی خورشت، یک پیاله چای ، سبزی تازه،پنیر،شیر،کره محلی در روستا مزه دیگری می دهدو زندگی در روستا سرشار از عشق ،محبت و گرمی است.در زندگی روستایی آرامش نقش اصلی را بازی می کند ویکی از مهمترین ویژگی ها و برتری های زندگی روستایی نسبت به زندگی شهری هم،همین آرامش است که تنها در روستاها می توان به آن رسید.

تنگ گجستان تفرجگاه بی نظیر شهرستان رستم در استان فارس بشمار می رود، سرچشمه تنگ گجستان در بخش سورنا در پشتکوه شهرستان رستم واقع شده و از زیباترین مناطق گردشگری این استان است. این منطقه دارای چشمه سارها و جنگل های طبیعی و آثار تاریخی با مناظری چشم نواز است.

برای رسیدن به روستای گجستان باید از منطقه کوپن به سمت شمال حدود ۴۰کیلومتر مسیر آسفالته را طی کرد.این روستا دارای آب و هوای سردسیری است و بسیار سر سبز است و دارای درختان گردو ،انگور ،انار ،هلو،آلو،سیب،بلوط ، بنه و... است و چشمه‌های متعددی از دل زمین در این منطقه می‌جوشد که آب آنها بسیار خنک و گوارا است .

با سفر به روستای گجستان چیزهای تازه و متفاوت را تجربه کنید، مطمئنا تجربه‌ای شگفت‌آور خواهد بود.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها