نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. ارديبهشت 1397 - 17:01
با حضور سردار شهابی فر در گچساران برگزار شد،
همایش نقش دفاع مقدس در اقتدار دفاعی انقلاب اسلامی +تصاویر
همایش «نقش هشت سال دفاع مقدس در اقتدار دفاعی انقلاب اسلامی» با حضور فرمانده سابق سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،همایش «نقش هشت سال دفاع مقدس در اقتدار دفاعی انقلاب اسلامی» با حضور سردار عوض شهابی فر،فرمانده سابق سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و جمعی ازمسئولان استانی و شهرستانی در سالن آمفی تئاتردانشکده پرستاری دانشگاه آزاد گچساران برگزار شد.

سردار شهابی فر در بخشی ازسخنانش دراین همایش گفت: آن امر مهمی که ما را در 8سال دفاع مقدس و در طول 40سال انقلاب اسلامی به پیروزی رسانده است ایمان به خدا و تبعیت از ولایت فقیه است وتا مادامی که منسجم و متحد باشیم  وبه خداوند ایمان داشته باشیم هیچ قدرتی توان مقابله با ما را ندارد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس نیز افزود:امروز جمهوری اسلامی در دنیا سربلند است و حرف ها ی زیاد برای گفتن دارد ملتی که برای خدا حرکت می کند پیروز است.اگر مدافعان حرم نبودند امروز هیچ آثاری از حرم اهل بیت علیهم السلام نبود و اگر در سوریه و عراق جلوی داعش را نمی گرفتیم باید درمرزهای خودمان با آنها مقابله می کردیم.

سردار "عوض شهابی‌فر" فرمانده سابق سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و نیز فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) جنوب کشور بوده و جانباز 65 درصد است که پنج بار در دوران دفاع مقدس مجروح شده و تا مرز شهادت پیش رفته است.

شهابی فر برای دفاع از حرم در سوریه، ۲۷ بار مورد اصابت گلوله قرار گرفته است وی نیزدر عراق با همراهی«حشدالشعبی» برای بیرون راندن گروه‌های تکفیری داعش حضور موثر داشته است.

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها