نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. آذر 1396 - 11:56
در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین برگزارشد؛
تجلی شکوه و پایداری بسیجیان درگچساران+تصاویر
همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، مجموعه پدخندق گچساران شاهد حضور منظم و با شکوه بسیجیان بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل، بسیجیان گچساران با تجمع در مجموعه ورزشی پد خندق این شهرستان با فریاد "لبیک یا خامنه ای، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل " با آرمانهای امام (ره) و شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

در این مراسم اقشار مختلف بسیجیان از گردان‌های بیت المقدس، الزهرا و امام حسین (ع) حضور داشتند و سردار خلیل موحد از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس سخنران ویژه این مراسم در گچساران بود.

حضور بسیجیانی از نسل‌های اول انقلاب در کنار نوجوانان بسیجی امروز جلوه‌های زیبایی از اقتدار و شکوه بسیجان دراین شهرستان را به نمایش گذاشت.

در این مراسم فرماندارگچساران،مدیرعامل شرکت نفت و گازگچساران،امام جمعه گچساران، رئیس دادگستری گچساران و جمع دیگری از مسئولین این شهرستان حضور داشتند.

سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب ،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این اجتماع بزرگ بسیجیان، اظهار کرد:در چنین روزی در سال ۵۸ به فرمان امام راحل تشکیل بسیج مردمی صادر شد ودور اندیشی که امام(ره) در آن زمان داشت در باور هیچ کس نمی‌گنجید که در آن زمان جنگ هشت ساله با پیروزی به پایان برسد.

وی تصریح کرد:بسیج مظهر مردم سالاری است وامروز بسیج الگویی برای مظلومان عالم شده است و درخت اسلام با حضور و تشکیل بسیج در سایر نقاط دنیا ریشه دوانده است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهار کرد: هیچ کس فکر نمی‌کرد روزی بسیج به این قدرت برسد که دنیا را به لرزه در آورد و این امر نشان از دور اندیشی امام راحل و هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری است.

نورایی نسب با بیان اینکه امروزه بسیج در تمامی زمینه‌ها مشارکت و فعالیت دارد، ابراز کرد: امروز کار آمدی بسیج در عرصه‌های سازندگی، فرهنگی و در عرصه دفع توطئه‌های دشمن در زمینه اقتصادی و همچنین پیشگام در اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی ادامه داد: امروز بسیج در عرصه خدمت رسانی و رفع محرومیت ‌زدایی در کنار مردم برای رفع مشکلات حضور دارد و پر صلابت با اقتدارر و مستحکم در برابرتوطئه‌های دشمن ایستادگی می‌کند.

نورایی نسب بیان کرد: انقلاب اسلامی همواره مانند رود خروشان در جریان است وموانع سر راه این رود خروشان توسط فرهنگ وتفکر بسیجی برداشته خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: امروز بسیج نه فقط برای ایران بلکه برای هر انقلابی که در هر کشوری شکل بگیرد بر گرفته از تفکر بسیجی ایرانی است وامروز بسیج و فرهنگ بسیجی در لبنان و سوریه موجب از پا در آوردن دشمنان شده است.

وی افزود: این تفکر موجب به وجود آمدن تمدن اسلامی شده است و انشاءالله که این تفکر و تمدن موجب ظهور امام عصر (عج) شود.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها