نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. خرداد 1396 - 10:05
گشت و گذاری در بازارچه میوه فروشان گچساران نشان می دهدظاهرا بازار میوه در حال آرامش قیمتی است، اما با ورود نوبرانه های تابستانی باز هم گرانی میوه ها مشهود است وگویا شیرینی و حلاوت آن را به کام اقشار کم‌درآمد و متوسط این شهر تلخ می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،هفته سوم ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگی، سپری شده است و شهروندان گچسارانی ذهن و روح خود را فارغ از هر گونه تشویشی همچنان به ضیافت این ماه الهی معطوف کرده اند.

این روزها بازار کالاهای اساسی، جان تازه ای یافته است وشهروندان گچسارانی از سر ناچار هم که شده، وارد بازار می شوند و به رغم اینکه می گویند که قدرت خریدشان کاهش یافته، اما مجبورند که خرید کنند، ماه رمضان است و تقاضا هم برای برخی از کالاها به طور طبیعی بالا می رود.

گشت و گذاری در بازار میوه فروشان این شهر نشانگراین است که ظاهرا بازار میوه در حال آرامش قیمتی است، اما با ورود نوبرانه های تابستانی باز هم گرانی میوه ها مشهود است وگویا شیرینی و حلاوت آن را به کام اقشار کم‌درآمد و متوسط این شهر تلخ کرده است.

به هرحال بازار ماه رمضان خوب یا بد، با رونق یا بدون رونق، این بار با دستور مسئولین برای تثبیت قیمت‌ها مواجه شده است در حالی که به نظر نمی رسد بازار چندان تابع دستور و بخشنامه باشد،پس نظارت تنها فاکتوری است که شاید بتواند بازار این روزهای اقلام و کالاهای اساسی را کنترل کند.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها