نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. اسفند 1395 - 19:44
یادواره 360 کبوتر سبک بال معراج عشق، و باریافتگان ضیافت ربوبی با حضور قائم مقام سازمان نهضت سواد آموزی کشور در گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عصرامروزیادواره 360شهید گچساران و مراسم سوم سالگرد درگذشت عالم ربانی سید علی متقی کاشانی امام جمعه اسبق این شهرستان با حضور قانم مقام سازمان نهضت سوادآموزی، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مسئولین استانی و محلی ،خانواده معظم شهداء ، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در سالن شهید بشارت این شهرستان برگزارشد.

این یادواره با محوریت آشنایی هرچه بیشتر با دانشجوی شهید "نوروزعلی جلیل پور" که پیشنهاد مبارزه با بی سوادی و تشکیل نهضت سواد آموزی را به امام راحل(ره) دادند، برگزار شد.

این مراسم نورانی و معنوی با سخنرانی مصطفی عطاران قائم مقام سازمان نهضت سواد آموزی کشور و مداحی حاج کاظم محمدی همراه بود.

خیرمقدم فرمانده سپاه ناحیه گچساران، سخنرانی مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و حجت‌الاسلام سید محسن متقی کاشانی برادرزاده امام جمعه اسبق گچساران و یادگار آن عالم وارسته، خاطره‌گویی و روایت‌گری همسر شهید جلیل پور از دیگر جلوه های این مراسم معنوی درگچساران بود.

در این مراسم برنامه‌های مختلف فرهنگی وبرپایی نمایشگاه عکس شهداء در معرض دید عموم قرار گرفت.

 

دیدگاه‌ها

درود خدا بر خادمان شهدا درود خدا بر عشاق الحسن
بچه هیئتی با انقلابی و سیاسی باشه
درود خدا برشما

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها