نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. اسفند 1394 - 17:08
همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) برگزار شد؛
اجتماع عزاداران فاطمی در گچساران+تصاویر
مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور عاشقان و اراتمندان به خاندان رسالت در گچساران برگزار شد.

به گزارش آفتاب جنوب، پیش از ظهرامروزهمزمان با سالروز شهادت‌ حضرت زهرا(س)، عاشقان و اراتمندان به خاندان رسالت با برپایی مراسم عزاداری در مساجد و حسینیه‌های گچساران ، بار دیگر رخت عزا به تن کردند و با چشمانی اشک‌بار مصائب دختر آخرین فرستاده خدا را مرور کردند.

 

 

در این مراسم که با حضور عاشقان و ارادتمندان آن حضرت در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهرستان برگزار شد حجت الاسلام شهابی ، سخنران مراسم ضمن توضیح پیرامون شخصیت حضرت فاطمه سلام الله علیها، افزود: طبق روایات معصومین شخصیت حضرت فاطمه (س) دارای ابعاد بسیار عمیقی است که هر کس مصداق خلق واقع شود قادر به ارزیابی دقیق کنه وجودی شخصیت ایشان نمی باشد.

 

وی در ادامه با اشاره به برخی از روایات پیامبر (ص) پیرامون شخصیت حضرت فاطمه (س) ،گفت: در قیامت هر فیض و رحمتی که به بندگان می رسد و هر گناهی که از آنان پاک می شود به دست مبارک حضرت فاطمه (س) صورت می گیرد.

 

 

درادامه مراسم سوگواری شهادت ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا (س) ؛هیات های مذهبی و شیفتگان اهل بیت علیهم السلام وبامداحی مداحان اهل بیت (ع) نوحه های غربت امام علی علیه السلام  را زمزمه کردند و سینه زنان تا مسجد شهیدان این شهرستان را عزاداری و سوگواری نمودند.

ادامه تصاویر/

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها