نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. آذر 1393 - 11:15
مهدی خوشرو معلول 35ساله ای است که معلولیت را برای خود محدودیت ندانسته و همچون دیگر مردم عادی زندگی خود را با تکیه بر توانمندیهای خویشتن سپری می کند.

به  گزارش آفتاب جنوب،به نقل از گل رامیان، 12 آذر ماه روز جهانی معلولان بهانه ای شد تا به بطن زندگی یک معلول ویلچرنشین که این نقص خود را محدودیت ندانسته و با هدف و انگیزه همچون دیگر مردم عادی و سالم زندگی خود را می گذراند.

مهدی خوشرو معلول 35 ساله که ویلچر دیگر همانند عضوی از بدنش می باشد و بدون هیچ محدودیتی و مستقل کارهای روزانه خود را انجام می دهد.

وی به خبرنگار ما می گوید: در گذشته تعداد 300 جوجه را نگهداری می کرد ولی به دلیل هزینه زیاد دیگر قادر به نگهداری با تعداد زیاد نیست و اکنون تعداد کمی جوجه و مرغ را نگهداری میکند .

این معلول خواستار حمایت مسئولین در جهت راه اندازی یک مرغداری شد تا بتواند مخارج زندگی خود را تامین نماید.وی همچنین مناسب سازی محیط خصوصا اماکن عمومی همچون کتابخانه، پارک شهر، بانکها و خودپردازها را دارد.

در ذیل تصاویری از زندگی این معلول را در طول روز و مشکلاتی که در شهر برای عبور و مرور دارد در قاب دوربین گل رامیان به تصویر در آمده است.

امید است مسئولین در جهت مناسب سازی محیط جهت رفاه حال اینگونه از اقشار جامعه تلاش نمایند.

 

 

انتهای پیام/م

 

دیدگاه‌ها

با سلام معلولان مرا به یاد بزرگی خدا میندارند

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها