نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. آبان 1399 - 19:18
جریانی که معتقدند:"ای عالیجنابان! ما همان موجودات مطیع، فرمانبر، کم فرهنگ و عقب مانده‌ای هستیم که ارزش جانمان چندین برابر کمتر از ارزش گوهر وجودی شما چشم آبی‌هاست!؟".

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سیدناصر حسینی پور،نویسنده کتاب ملی پایی که جا ماند در تازه ترین پست اینستاگرامی اش نوشت:جریان غربگرا در داخل کشور مریدانی دارد که همواره در تلاش‌ بوده‌اند برای موجه جلوه دادن این تفکر، جریانی که سرسپردگی و برتری نظام سلطه را پذیرفته است.

‌تجربه ثابت کرده است که هر چقدر استکبار جهانی خفت، تحقیر، تهدید، تحریم و خواری بیشتری بر علیه ملت‌ها و دولت‌ها روا داشته، این آقایان ذلیل‌تر شده‌اند و بیشتر خودشان را به دامان ابرقدرت‌ها انداخته‌ و در دامان نظام سلطه غش کرده‌اند.

جریانی که معتقدند:

"ای عالیجنابان! ما همان موجودات مطیع، فرمانبر، کم فرهنگ و عقب مانده‌ای هستیم که ارزش جانمان چندین برابر کمتر از ارزش گوهر وجودی شما چشم آبی‌هاست.

حساب جریان انقلابی را یک وقت به پای ما ننویسید، ما پیاده نظام‌های شما در داخل خاک ایران هستیم، و منتظر اجرای اوامر ملوکانۀ شما.

عالیجنابان! شما ارزش جانتان خیلی بیشتر از ما جهان سومی‌هاست. و ما این را پذیرفته‌ایم. سال 1988 که بوئینگ متعلق به شرکت هواپیمایی پان‌امریکن بر فراز آسمان لاکربی اسکاتلند منفجر شد، بابت هر امریکای کشته شده 11 میلیون دلار از دولت لیبی غرامت گرفتید.

 سال 1988 که امریکا هواپیمای ایرباس پرواز شماره 655 بندرعباس با 299 مسافر را هدف قرار داد، در قبال همۀ آن 290 مسافر 210 هزار دلار به ما پرداخت کردید.

 بابت هر افغان کشته شده در افغانستان توسط نظامیان امریکایی در قندهار فقط 50 هزار دلار غرامت پرداخت کردید. ما این تفاوت و برتری را پذیرفته‌ایم. البته که قیمت جان قربانیان شما چندین برابر قربانیان جهان سومی‌هاست.این درون خبیث و کریه نظام سلطه است..." .

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها